Oktober!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Oktober!

Post by Pia »

Har du fortalt noget om den nye hest, Ane? Spændende!

Her er det en smuk blæsende morgen, alle er meget morgenfriske og slet ikke omstillet til normaltid endnu. Så jeg hygger med ungerne og nyder at have god tid sådan en hverdagsmorgen.

I eftermiddag vil jeg ud og prøveligge nogle Tempurmadrasser, når nu alle anbefaler dem. Nogen erfaringer mht hvilken type det skal være, tykkelse etc?

Jeg skal også have fundet mig en massør, min nakke og skuldre skaber sig.

I aften kommer der venner og spiser vildtret i bagt græskar. Det glæder jeg mig til!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

Kufferten pakket, bare lige et akvarie der skal tömmes i DK. Et möde om samkvem med sönnen ang. barnebarnet. Så er der dömt Amsterdam. Og nästen ferie til februar. Säsonen er slut i dag, netbutikken lukket...
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober!

Post by aribeth »

ÅRH JEG GIIIIIDER IKKE FLERE SYG BØRN!

Milo har ikke feber mere, men udslættet er der stadig og han har blæner og sår nu... Lægen siger Mund- Fod- og Håndsyge, men det passer bare ikke helt alligevel... men hun har jeg en tid 20 i 10... det dur ikke med syge børn i den her uge, jeg skal skrive en vigtig opgave!
Keld kan kun tage fri i dag... argh!
Raxacoricofallapatorius
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Oktober!

Post by Annemaja »

Åh Aribeth.... håber du alligevel får en fredelig uge og at ungerne pronto bliver friske ;-) Kan godt huske da mine børn var små og afløste hinanden hvis de blev syge....suk...

Her nyder vi livet i vores nye bolig - jeg skal først på job igen på onsdag. Har ordnet stalden. nusset med hestene, luftet hunde og bagt boller - så nu drikker vi the og spiser lune boller :elsk:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Oktober!

Post by annetteB »

Ih tænk engang - jeg havde fri kl 15 og ikke kl 18.15 - det har indtil nu været dagens lyspunkt. Dét og så varm caffe latte nu, i min hyggelige stue i mit rare hus. Mit, mit, mit - jeg er glad for at bo her. Og ISÆR for, at det hele er mit at bestemme over!
:elsk:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Oktober!

Post by aribeth »

Atypisk Hånd- Fod- og mundsyge... så blev man da det klogere...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Oktober!

Post by HHansen »

aribeth wrote:Atypisk Hånd- Fod- og mundsyge... så blev man da det klogere...


Mund og klovsyge?? :linski:

God bedring til dem!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Oktober!

Post by Ane »

Har du fortalt noget om den nye hest, Ane? Spændende!


Jeg har købt denne fantastiske brune dame http://www.hestegalleri.dk/galleri/1291 ... a_knn_2394

Hun skal tilrides og være min dressur/spring/skovturskammerat - håber på at gøre hende rytter og longevandt her i november mens jeg har ferie og Arthur er startet i dagpleje. Derefter må vi se hvad det kan blive til her resten af vinteren. Jeg håber på vi er klar til lidt gangartklasser på Roskilde dyrskue næste år så jeg kan komme lidt ud og vise hende frem. Jeg glæder mig SÅ meget. Hun er valgt på grund af sit gode temperament men hun er også virkelig pæn :elsk:

-Excuses are the nails used to build a house of failure
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

Godt möde på kommunen, min sön skal snart se sin lille dreng. Men bare forbi de har fälles foräldremyndighed. Det er nemlig bare dem der har det, der har ret til at se deres börn hvis de er fjernede fra moderen :plop:
Har gået Amsterdam tynd i lorte stövler, nye stövler som det förste i morgen. Joachim syntes godt om damerne i vinduerne :hhansen:
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober!

Post by Stimata Doamna »

Mon han så ikke køber en vinduesdekoration med hjem :hhansen:

Hvor er jeg træt af syge kolleger.

"Jeg vil gerne være chef og ledende kraft - men jeg vil ikke tage ansvaret" (Kan du ikke selv høre, at det ikke hænger sammen??)
"De behandler mig som en lille pige" (Så lad i første omgang være med at opføre dig som en)
"Det bliver jo slet ikke til at være her om 4-5 år, alt går alt for stærkt og ændrer sig alt for meget" (Så har vi nok stået stille alt for længe - og om 6 måneder er du jo alligevel gået på pension, så hvorfor bryde dit hovede med det??)
:mur: :mur:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply