Oktober!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

Nå fjolset her har taget en bog med hun lige har läst :mur: :mur: Og så kan jeg oplyse om at det pisser ned i Amsterdam, godt at husene er hule.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober!

Post by Stimata Doamna »

udlandet wrote:Nå fjolset her har taget en bog med hun lige har läst :mur: :mur: Og så kan jeg oplyse om at det pisser ned i Amsterdam, godt at husene er hule.


Benelux-landene er jo en slags enhed, så hvorfor skulle vejret være bedre i Amsterdam end i Luxembourg? :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

Stimata Doamna wrote:
udlandet wrote:Nå fjolset her har taget en bog med hun lige har läst :mur: :mur: Og så kan jeg oplyse om at det pisser ned i Amsterdam, godt at husene er hule.


Benelux-landene er jo en slags enhed, så hvorfor skulle vejret være bedre i Amsterdam end i Luxembourg? :hhansen:

Nå ja, klart (Er det en tröst)
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Oktober!

Post by mathea »

Ane wrote: Hun er valgt på grund af sit gode temperament men hun er også virkelig pæn :elsk:


Jeg kan i hvert fald skrive under på kombination brun hoppe med godt temperament og skønhed virker :-)

Her..... altså først kan jeg ikke sove i laaaaang tid, så kan jeg ikke lade være :doed:
fandme mystisk.......
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Oktober!

Post by Mia »

Jeg er bare glad i dag :-) :sanne:

Hvorfor?

Har næstsidste dag på mit arbejde i dag. :jeanie:
I morgen kommer kæresten hjem fra Kenya(ingen ved dog hvor længe)
Den lille grå fik fantastisk i ridehuset i går, selvom det blæste og han har helt alene, og der kom ikke engang et lille vrinsk efter de andre. :elsk:

Og så er jeg hammer-sulten, så jeg må hellere finde noget frokost.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Oktober!

Post by Stimata Doamna »

udlandet wrote:
Stimata Doamna wrote:
udlandet wrote:Nå fjolset her har taget en bog med hun lige har läst :mur: :mur: Og så kan jeg oplyse om at det pisser ned i Amsterdam, godt at husene er hule.


Benelux-landene er jo en slags enhed, så hvorfor skulle vejret være bedre i Amsterdam end i Luxembourg? :hhansen:

Nå ja, klart (Er det en tröst)


Næh, bare lidt solidaritet - eller noget. Min fordel er jo, at det ikke betyder en døjt, om vejret er godt eller dårligt, når jeg alligevel sidder på job :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

Benelux-landene er jo en slags enhed, så hvorfor skulle vejret være bedre i Amsterdam end i Luxembourg? :hhansen:[/quote]
Nå ja, klart (Er det en tröst)[/quote]

Næh, bare lidt solidaritet - eller noget. Min fordel er jo, at det ikke betyder en døjt, om vejret er godt eller dårligt, når jeg alligevel sidder på job :-)[/quote]
Tak for soldariteten, ved ikke om det var det der virkede men regnen stoppede! Nä, arbejder man kan vejret jo väre lige meget. Din fordel: Du har ikke forbandet ondt i födderne.
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Oktober!

Post by HeidiO »

Er en anelse træt af, at vi skal have kloakeret.
Vi har lige fået brev fra kommunen om, hvor de vil placere pumpestationen, det er så lige præcis i modsatte hjørne af grunden i forhold til vores nuværende septiktank og stik modsat af, hvor vi har bedt om.
Dvs, vi skal under huset og gennem søen med den nye kloakledning, det må simpelthen være en fejl :traet: - jeg kan i øvrigt slet ikke forestille mig, at man må lægge en kloakledning gennem søen, men det må vi få opklaret i morgen, suk!
Heidi
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Oktober!

Post by misssophie »

det var da smartere om de lagde pumpestationen tættere på jeres hus, ellers får i vel problemer med at få spildevandet helt over til pumpestationen?

har i talt med dem på kommunen?
i vores kommune sidder 1 person med alt "kloakering i åbent land", og hun er bestemt til at tale med.
måske i også kunne være så heldige?
Misssophie
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Oktober!

Post by HeidiO »

misssophie wrote:det var da smartere om de lagde pumpestationen tættere på jeres hus, ellers får i vel problemer med at få spildevandet helt over til pumpestationen?

har i talt med dem på kommunen?
i vores kommune sidder 1 person med alt "kloakering i åbent land", og hun er bestemt til at tale med.
måske i også kunne være så heldige?


Manden får lov at ringe til dem i morgen, da han talte med kommunen for nogle måneder siden syntes de, at den placering vi selv havde tænkt lød ok - så vi må se hvad de siger.
Heidi
Post Reply