Oktober!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Oktober!

Post by annetteB »

JA! Du kan faneme tro jeg krydser fingre for dig og din mor - opfinderen af Verdens Bedste Franskbrød!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Oktober!

Post by MetteboDeluxe »

Krydser fingre og er glad for telefonens evne til tolkning af hvad jeg nu end rammer.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Oktober!

Post by Godzilla »

XXXX for Dorthe og mor.

Har haft fri i dag. Har købt værktøj og været ude hos Rositta. :elsk:

I går var jeg med plejebarn#2 oppe hos Nikos & Daisy. :elsk: :elsk: Fuck! hvor jeg savner dem :graed:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Oktober!

Post by CXEC »

Skal deltage i et arrangement vedr. immaterialret i eftermiddag på Experimentarium. Det bliver spændende!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Oktober!

Post by BeritH »

KatieKat wrote:Forhåbentlig opererer de min mor i den her uge. Kryds fingre for os?


Alt er krydset herfra. Håber det bedste for jer. :kindkys: :kindkys:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Oktober!

Post by Annemaja »

Krydser fingre for Dortes mor - og trøsteknus til Jer der taget afsked med dyr. Hårdt men desværre jo af og til nødvendigt.

Har ofte lovet mig at jeg IKKE vil have flere dyr - magter det sgi ikke og gad godt have helle i en periode. - Men de kommer bare ind fra sidelinien alligevel - som f.eks de her 2 killinger jeg pt har der blev dumpet af her alt for små, og hvor vi først fandt nr næsten for sent. De har det heldigvis godt begge 2 nu, vokser vildt, leger, hygger og er nogle værre banditter - men det har godt nok været både besværligt og dyrt med mælkeerstatning, dyrlægebesøg, medicin og udvidet pasning etc...Men de er super kære..... og vi ved jo så ikke rigtigt om vi så kan undvære dem igen....! Men 2 ekstra katte oveni 4 hunde og 3 heste var ikke lige planen, nu hvor vi flytter retur til Kbh. :minna:

Ellers sidste fridag i en række på 5 stks - og så er der bare nedtælling til flytning og til at jeg slipper for at køre 250 km hver dag alene i transport til jobbet i myldretiden - der betyder pt 2 timer og et kvarter hver vej lig med 4½ time i bil på arbejdsdage... :doed: :doed: :doed:


Image


Image
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Oktober!

Post by CXEC »

Folk der bare smider katte et eller andet sted, burde skydes ved solopgang med noget meget ubehageligt.

De er nu godt nok yndige de to labaner! :elsk:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Oktober!

Post by BeritH »

smukke-ped wrote:
CXEC wrote:Folk der bare smider katte et eller andet sted, burde skydes ved solopgang med noget meget ubehageligt.

De er nu godt nok yndige de to labaner! :elsk:


Lort?


Ja eventuelt - eller druknes i det, uden at få lov til at se solopgangen - SGU!!

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Oktober!

Post by misssophie »

jeg krydser fingre for din mor Katiekat , og sender en cyberkrammer til dem der har måttet aflive dyr...

desuden meget enig med Berit omkring katte-spassere... (uha, politisk ukorrekt ord...)
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Oktober!

Post by udlandet »

Har 4 billetter til DSB indland, gälder 2012. Jeg kommer ikke afsted, men hvad kan man tage for dem hvis de skal sälges, mon?
Post Reply