Hvilken bog?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Hvilken bog?

Post by Intunia »

Ja, jeg læser ikke andet end fagbøger.
Den der T.Pratchett bog jeg købte, er bare slet ikke til at komme i gang med. For helvede jeg bliver hurtigt træt af konstant indskudte sætninger..på engelsk!
bla bla bla
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Hvilken bog?

Post by misssophie »

Frederick forsyth-guds knyttede næve kommer med til Grækenland

har altid svært ved at komme i gang med bøger,- men når jeg så er igang sluges de på 2 dage, og så kan der gå et halvt år før jeg gider en bog igen.
Misssophie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Hvilken bog?

Post by HHansen »

Intunia wrote:Ja, jeg læser ikke andet end fagbøger.
Den der T.Pratchett bog jeg købte, er bare slet ikke til at komme i gang med. For helvede jeg bliver hurtigt træt af konstant indskudte sætninger..på engelsk!


Jeg er helt enig hvad Pratchett angår... jeg har forsøgt af flere omgange at komme igang med ham (også på engelsk) - ikke mindst fordi AnnetteB og 99E roser ham så meget.. men det fanger mig virkelig ikke. Slet ikke!
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Hvilken bog?

Post by HeidiO »

Jeg har en Elsebeth Egholm krimi liggende.

De der e-bogslæsere, kan man indsætte bogmærker, eller hvordan finder man ud af hvor langt man er nået?
Heidi
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Hvilken bog?

Post by HHansen »

HeidiO wrote:Jeg har en Elsebeth Egholm krimi liggende.

De der e-bogslæsere, kan man indsætte bogmærker, eller hvordan finder man ud af hvor langt man er nået?


Jeps det kan man. Og man kan være i gang med mange bøger og sætte bogmærker i alle :askepot:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Hvilken bog?

Post by Godzilla »

Papirbøger:

Ian Rankin: Resurrection Men.

Elaine Aron: The Highly Sensitive Person - How to Thrive When the World Overwhelms You.

Skåderud: Uro.


Lydbøger:

Dostojevsky: The Idiot.

David Sedaris: When You are Ingulfed in Flames.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Hvilken bog?

Post by Annemaja »

Fifty Shades 2 - Darker...af EL James

Og Erindringer om livet mellem livene af Michael Newton....
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Hvilken bog?

Post by Stimata Doamna »

Jeg har en Pratchett til at ligge på natborden, men det bliver den så ikke læst af........ Nej, datteren og jeg begyndte at læse den sammen, men så tog hun på ferie, og nu ligger bogen så der og ser dum ud.

Natbord har jeg ikke, men jeg har en Hold-it og på den er der Havets Katedral om Barcelona for laaaang tid siden. Spændende! Med krige, pest, voldtægt og andre ingredienser, der gør en god bog.

Lydbøger er Fanden og hans pumpestok (Ilse M. Haugård - om et voldeligt ægteskab, en barndom med komplikationer mm), Mig og min ø (Elsebeth Egholm - ikke krimi, men meget underholdende historier fra Gozo) samt Anders Morgenthalers Dyrefabler (Hallo - Hvem slukkede lyset og tre andre. Det er fan'me underholdning!).
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Hvilken bog?

Post by sinesmølf »

på mit gulv ligger the zombie survival guide, og den næste i køen er Den nye verden ifølge mr Tomkins. Jeg falder godt søvn til zombie bogen.

Jeg kan godt lide diskworld, men helst om heksene og på dansk. Jeg forstår det slet ikke på engelsk.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Hvilken bog?

Post by CXEC »

Well, som Ninie skriver intet natbord. Den bog jeg læser i paperback version er Fall of the Giants af Follet. Han skriver GODT!

Pratchett har jeg også en af, men den vil IKKE læses!
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply