hvor er strigler et GODT forum!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: hvor er strigler et GODT forum!

Post by LoneR »

smukke-ped wrote:
LoneR wrote:Det er jo hele essensen i, at man mener at noget er et godt forum: at man trives med de tone der er, og de brugere der er.
Jeg mener også grundlæggende at strigler fungerer godt, men det er vel også fordi jeg mener, at tonen og brugerne er ok for mig.

Men nu skal jeg skrive noget irriterende: hvis du er så glad for striglernes ærlighed AnetteB, hvorfor slettede du mig så på FB, da jeg sagde min ærlige mening til dig om fedmeoperationer, og dine nye interesser?
Der var lige et par andre strigler der fulgte trop......
Jeg synes det er ok, det tog faktisk noget tid før jeg opdagede det, men det hænger jo ikke sammen med dine/jeres udtalelser i denne tråd?
Er der grænser for, hvor meget ærlighed man gider høre?


Var det på FB....så har det vel ikke meget med strigler at gøre....

Ej, nej, men du ved - når man skriver til en strigle på FB, så er det jo næsten som at skrive det herinde. Bare se Pia, som takker striglerne for god opbakning - så du véd - sådan opfatter jeg det.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: hvor er strigler et GODT forum!

Post by LoneR »

smukke-ped wrote:
LoneR wrote:Det er jo hele essensen i, at man mener at noget er et godt forum: at man trives med de tone der er, og de brugere der er.
Jeg mener også grundlæggende at strigler fungerer godt, men det er vel også fordi jeg mener, at tonen og brugerne er ok for mig.

Men nu skal jeg skrive noget irriterende: hvis du er så glad for striglernes ærlighed AnetteB, hvorfor slettede du mig så på FB, da jeg sagde min ærlige mening til dig om fedmeoperationer, og dine nye interesser?
Der var lige et par andre strigler der fulgte trop......
Jeg synes det er ok, det tog faktisk noget tid før jeg opdagede det, men det hænger jo ikke sammen med dine/jeres udtalelser i denne tråd?
Er der grænser for, hvor meget ærlighed man gider høre?


Var det på FB....så har det vel ikke meget med strigler at gøre....


det jeg mente var, at hvis man sætter så stor pris på ærlighed det ene sted, så er det da sært at slette folk det andet sted, fordi de er ærlige -
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: hvor er strigler et GODT forum!

Post by LoneR »

Jo, det kan jeg godt følge med i, sådan har jeg det også. Men jeg sletter jo også bare på FB, hvis nogen skriver noget jeg ikke vil have stående - men det sker nu uhyre sjældent. Men jeg sletter ikke folk, bare deres kommentarer.
Folk må da gøre som de vil, men jeg ville bare lige høre til det - jeg synes det er sådan lidt selvmodsigende.
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: hvor er strigler et GODT forum!

Post by Intunia »

Selvfølgelig er der forskel på, hvem man gider at høre "sandheder/ærligheder" fra!

Og nu er du jo lidt af en skrigeballon, Lone... :lea:

Så hvis en person opfatter en konstant hyletone, der uden afbrydelse af f.eks pruttelyd, der kan variere lidt, så står vel folk frit for at lukke luften helt ud!
bla bla bla
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: hvor er strigler et GODT forum!

Post by LoneR »

Selvfølgelig.
Men sådan tror jeg nu ikke det var, Intuina.
Langt fra.
Anyway - jeg stiller bare et opklarende spørgsmål.
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: hvor er strigler et GODT forum!

Post by BeritH »

Det hænder jo at man ikke beder om et svar, råd, mening eller hvad ved jeg. Og det er jo heller ikke sikkert at fordi man beder om svar herinde, at man gider se det på sin facebook væg.

Herinde er det OK for mig, at der er folk, jeg ikke gider omgive mig med. Men de skal sgu ikke have adgang til min FB. Så enkelt er det.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: hvor er strigler et GODT forum!

Post by aribeth »

LoneR wrote:Nå, men det andet forum, hvor jeg har været en slags admin, har åbenbart nedlagt sig selv . eller noget. Der er ihvertfald total tavshed, og brugerne er flygtet i sikkerhed på et hemmeligt sted.
Det er da lidt pudsigt.
Og nej, jeg er ikke inviteret med - de er jo ikke helt psykopat-masochistiske :jeanie:



Hvilket forum er det du er admin på Lone?

Det lyder da træls... at du sådan er blevet ladt alene tilbage!
Raxacoricofallapatorius
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: hvor er strigler et GODT forum!

Post by MetteboDeluxe »

aribeth wrote:
LoneR wrote:Nå, men det andet forum, hvor jeg har været en slags admin, har åbenbart nedlagt sig selv . eller noget. Der er ihvertfald total tavshed, og brugerne er flygtet i sikkerhed på et hemmeligt sted.
Det er da lidt pudsigt.
Og nej, jeg er ikke inviteret med - de er jo ikke helt psykopat-masochistiske :jeanie:



Hvilket forum er det du er admin på Lone?

Det lyder da træls... at du sådan er blevet ladt alene tilbage!


Det er vel Tærten
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: hvor er strigler et GODT forum!

Post by aribeth »

Nå, er det? Ok... det anede jeg ikke!

Der sker mere (eller er det mindre :linski: ) derovre end jeg anede!
Raxacoricofallapatorius
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: hvor er strigler et GODT forum!

Post by MetteboDeluxe »

aribeth wrote:Nå, er det? Ok... det anede jeg ikke!

Der sker mere (eller er det mindre :linski: ) derovre end jeg anede!


Du må jo følge lidt med :lea:
* Kendt for :mettebo: *

* G
Post Reply