Forslag...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Forslag...

Post by aribeth »

Hvis man nu har en dødirriterende mand som man er ved at blive skilt fra som bare IKKE gider lette røven og flytte ud af huset... har I så nogle forslag til hvordan man kan komme af med ham på... altså ud af huset...
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Forslag...

Post by HHansen »

Det letteste er at lette røven og selv flytte ud :ide:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Forslag...

Post by aribeth »

men... hvis nu det ikke er muligt... hvis der er børn inde over hvor det er bedst for dem at blive boende, eller andre ting...

Jeg tænker også selv at det er det nemmeste... men hvis nu vi leger at det ikke er en mulighed!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Forslag...

Post by HHansen »

aribeth wrote:men... hvis nu det ikke er muligt... hvis der er børn inde over hvor det er bedst for dem at blive boende, eller andre ting...

Jeg tænker også selv at det er det nemmeste... men hvis nu vi leger at det ikke er en mulighed!


Så melder jeg pas - for jeg har ikke fantasi til at forestille mig at det ikke er en mulighed.

Det er ret svært at TVINGE folk til noget de ikke vil. Man kan insistere på skilsmisse - men hvis han ikke vil flytte, ikke
skaffe sig noget andet at bo i - ikke vil noget som helst.. så tager det uendeligt...

Så jeg vil alligevel bare gentage... pak ungerne (hvis de da skal med?? de kunne jo blive hos far i hjemmet?? ) Og flyt selv. Så fatter han det.
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Forslag...

Post by aribeth »

well... hvis nu det er DIT hus Helle... og hvis nu manden er tilpas skør så det ikke er forsvarligt at overlade børnene til ham!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Forslag...

Post by 99E »

Hvis man ikke føler for at gøre som Ped siger, og ens eksmand står på lejekontrakten er det svært at gøre noget.
Man kan naturligvis overveje at skifte låsen og tage den ballade, der følger.

Men det smarteste er nok at flytte selv.
Og at dét ikke skulle "være en mulighed" har jeg svært ved at forestille mig.

(Hvis manden/eksmanden/ekskæresten IKKE står på lejekontrakten er det i hvert fald juridisk nemt nok... Man spørger boligselskabet om man pleasyplease kan få en ny lås.... Og man kan jo overveje simpelthen at udfylde et adresseændringsskema og "flytte ham" hjem til mor eller bror eller faster....)
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Forslag...

Post by 99E »

aribeth wrote:well... hvis nu det er DIT hus Helle... og hvis nu manden er tilpas skør så det ikke er forsvarligt at overlade børnene til ham!

Så ville JEG skifte låsen.
Og flytte hans møbler/ting mm. ud under et halvtag til afhentning.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Forslag...

Post by aribeth »

kunne man ikke installere en eller anden dims til lokummmet så hver gang han sad der og troede han skulle skide, så fik han spulet hele understellet... eller kunne man proppe klamme ting i hans morgenmadsprodukter?!

Eller kunne man måske bare save sengen over så hans halvdel var væk en dag?
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Forslag...

Post by HHansen »

aribeth wrote:kunne man ikke installere en eller anden dims til lokummmet så hver gang han sad der og troede han skulle skide, så fik han spulet hele understellet... eller kunne man proppe klamme ting i hans morgenmadsprodukter?!

Eller kunne man måske bare save sengen over så hans halvdel var væk en dag?


Hvis man ER ved at blive skilt - så HAR man da allerede insisteret på at man IKKE deler seng mere! Der må sku da være en grænse! -poogift

Der MÅ man sgu da for fanden kunne slå igennem og flytte i et andet rum selv - eller få ham smidt ud af dobbeltsengen fordi børnene nu skal ligge der!
Eller er det også umuligt fordi det er et ét værelses hus??? :plop:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Forslag...

Post by aribeth »

Nå... gud... jeg troede at man KUN kunne sove i sin side af sengen og ikke andre steder selvom man var skilt...

nå... men kan man så ikke sørge for at alle flader der kan ligges på bliver smidt ud eller beklædt med sømmåtter... tror I så ikke han fatter en hentydning?
Raxacoricofallapatorius
Post Reply