Håndsyet læder

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Håndsyet læder

Post by Kokjo »

P.s. Lige præcis Ninie...

Jeg kan anvende 100% af mine ressourcer herhjemme, og forhåbentlig have skabt/opretholde et job, så kan en anden få, det jeg ellers ville have optaget et andet sted.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Håndsyet læder

Post by Kokjo »

Det der kunstige "læder" som distancerytterne er så vilde med at få lavet trenser af, i alle mulige (og umulige) farver :)

Jeg har det i 7 farver hvoraf 3 er neon, grøn, orange og gul. Nøjagtigt som overstregningstusch.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Håndsyet læder

Post by LoneR »

Det er rigtig flot, og ser også ud som god kvalitet. Jeg synes faktisk ikke det er særlig dyrt, når man sammenligner med al det fabrikslavede.
Jeg kunne faktisk godt tænke mig sådan et bøffelhudsarmbånd, og engang forære datters hest en trense - eller kandar, eller hvad det nu er hun vil have.
Kan man også få hundehalsbånd, til hunde i labradorstørrelse? Ikke at jeg helt ved om jeg vil have det, mine hunde blir tit våde på tur, men bare alligevel......for at savle lidt. :hhansen:
Det er meget smukt det hele Kokjo - held og lykke med det.

Hvordan, hvis jeg vil bestille sådan et armbånd til en start?
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Håndsyet læder

Post by LoneR »

Nu kan jeg ikke engang finde de der armbånd?!
Det keltisk inspirerede hesteværk er virkelig fint - hvad mon der ville være passende til en mørkebrun welsh cob, der bruges i klassisk dressur.
det er vel bare kandar . det er ellers så flot med det malede også.
Slurp :askepot: :askepot:
Ååååh - hvad med tasker - kan du lave en taske, og hvad ville de koste? Sådan en skuldertaske til mange bøger og mapper - helt simpel med flot udsmykning?
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Håndsyet læder

Post by LoneR »

Så flot
Image

Det er dether jeg vil have
Image
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Håndsyet læder

Post by Annemaja »

Fuldstændig vildt smukke ting i en stil og kvalitet jeg kan lide.... jeg vil have det heeeeeeeleeee..... :jeanie: :jeanie: :jeanie:

Nå - men ville glæde mig til at se tingene i virkeligheden.

Jeg har iøvrigt 2 hjemmegjordte bidløse hovedtøjer til mine 2 islandsheste, lavet af en god bekendt, der også lever af lave kunst og brugsting i lækkert læder - mine pandebånd er med sølv. Men synes faktisk dine ting er endnu finere.
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Håndsyet læder

Post by Kokjo »

Labradorstørrelse er ikke noget problem.

Det keltiske er toolet før det er malet, så det kan også bare laves sort i sort eller brunt i brunt, eller sort i brunt, eller..... Alt muligt :)

Jeg laver også trenser med klassiske, portugisiske, spanske spænder. Der kan mixes alt hvad man vil.

Tasker er jeg ikke nået til endnu, men det kommer. Jeg har mange tanker om det. Der er masser af tid til fantasi når man står og syer.

Armbåndet... 249,- + porto, lavet efter dine mål.

Send en mail til info@trollhillfarm.com hvis der er noget der frister, eller du/i gerne vil vide mere om.

Jeg siger mange tak.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
KirstenR
Posts: 44
Joined: Wed 21. Mar 2012 16:39

Re: Håndsyet læder

Post by KirstenR »

Uha, to lækre halsbånd i sort/brun med enkel udsmykning/kant eller lign. til et par berner sennen 50-55 cm. halsmål - det ville da vist ikke være så tosset..... Selvfølgelig skulle man da så også have et par tilhørende liner.

Det er så lækkert udført, og man kan faktisk fornemme den fine kvalitet på billederne, Christine!
mvh
Kirsten
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Håndsyet læder

Post by Lena »

Her er så UNIKs nye distancetrense...... Han har ikke prøvet den endnu, men jeg er helt sikker på at den passer..... Den er bare så fed!
En lille detalje........ der er almindelige kindstykker med til at skifte ud med, så den kan fungere som en helt almindelig trense!


Image
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Håndsyet læder

Post by Annemaja »

SÅ flot :-)

Personligt ville elske mine ponzer med bidløse hovedtøjer i samme stil som dette armsmykke:


Image
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply