Håndsyet læder

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Håndsyet læder

Post by Kokjo »

Hvis du mangler :berith:

www.trollhillfarm.com

Image

Image

Image

Image
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Håndsyet læder

Post by annetteB »

jeg mangler for så vidt en lækker livrem, så jeg ikke taber bukserne. Mørkebrun. Med et enkelt og udimset spænde. Nok egentlig et "maskulint" bælte/livrem snarere end et feminint.
Men siden jeg ikke vil give dét, et sådant koster i butikkerne, så har jeg næppe heller råd til de smukke smukke ting du laver, Kokjo.
For dét er de. Smukke.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Håndsyet læder

Post by Kokjo »

Jeg siger mange tak.
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Håndsyet læder

Post by HeidiO »

Hvor er de smukke :askepot:
Heidi
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Håndsyet læder

Post by Lena »

Jeg er spændt på at se den distancetrense jeg har bestilt...........
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Håndsyet læder

Post by Intunia »

Virkelig smukt arbejde. :mikkel:

Kan godt lide det der pandebånd med keltisk hjerte.
bla bla bla
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Håndsyet læder

Post by 99E »

Christine, dine ting er sindssygt lækre!!!
Hvis de er lige så smukke IRL som på fotos, er det nok bedst, jeg aldrigaldrigaldrig ser dem live! :lea:

Du har da lige fundet en perfekt hylde for dig - dér er noget, du kan sidde og lave i fred og ro, som du er vildt god til og endda kan tjene penge på!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Håndsyet læder

Post by udlandet »

Nöj, hvor er det bare läkkert!! Fint billede du har på hjemmesiden. Hele det område er bare så hyggeligt. Körte området tyndt for et par år siden., sammen med min far. Mine oldeforäldre er fra Krosträde / Ring. Du bor bare et dejligt sted!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Håndsyet læder

Post by CXEC »

Jaja, jeg er heller ikke uimponeret :hhansen: Godt jeg ikke har penge til den slags pt. Hvem ved, måske en dag jeg BARE må eje sådan en trense?
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Kokjo
Posts: 185
Joined: Mon 10. Oct 2011 19:23

Re: Håndsyet læder

Post by Kokjo »

Jo tak *blushing*

Ja jeg laver det selv. Det falder mig meget nemt, og jeg har flere ideer end der er timer til.

Det er lige så flot i virkeligheden, og mere lækkert at røre ved, end det ser ud. På sigt ville jeg vildt gerne have en stand når der er dyrskue osv. Så det kan ses i virkeligheden.
Jeg har efterhånden fundet ud af at jeg stiller virkelig høje krav til mig selv. På store hestedag i weekenden snusede jeg, som sædvanlig, rundt og nærstuderede andres sager. Det er jo nemt at stå mål med alt det made in china, men der var faktisk også noget andet håndsyet af sadelmager deroppe, og jeg blev super glad, for jeg kan bestemt godt være mit eget bekendt.

Det er også udelukkende gode tilbagemeldinger, jeg har fået. Der har været mails i min indbakke fra flere sadelmagere, som siger jeg bare skal klø på, og at det er vildt flot.
I starten var jeg nervøs for at lave noget der ikke kunne holde. Det er jo et stort ansvar at lave noget der skal virke og fungere imellem dyr og mennesker. Men jeg har rigtigt fat i det, det har heldigvis været sådan fra start, og de gode materialer er det eneste jeg har samvittighed til at bruge..... Mon ikke man er godt på vej så.

Jeg går og grubler over Lenas trense, det behøver jo heller ikke ligne alle de andres alt for meget, eller en kedelig marylot biothane (det har jeg iøvrigt også, altså biothane).....
Vh Christine

Lækkert håndsyet hesteudstyr www.trollhillfarm.eu
Dare to dream... www.shirefarm.dk
Post Reply