Septemberstatus

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Septemberstatus

Post by aribeth »

Skal til fødselsdag i dag... vi skal sidde ude i en gammel mørk og kold og klam rundbuehal... jeg gider ikke...
Raxacoricofallapatorius
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Septemberstatus

Post by misssophie »

har pillet lidt ukrudt op og er ved at lave brombærgele

skal derefter tilse en venindes heste,- hun er i Tyrkiet,- hvem der dog stadig havde ferie..........
Misssophie
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Septemberstatus

Post by HHansen »

Har alene-hjemme-weekend - der startede så fint med galopaften sammen med Lone Beck i fredags. Igår tog datteren og jeg så til Horsens og spiste brunch og shoppede - og jeg hyggede med hunden resten af dagen og aftenen (hun mener godt hun må ligge i sengen hele natten når nu manden i huset ikke er hjemme :anonym: )
I dag har jeg fået lavet en hel masse af de små-opgaver man sylter uendeligt - hængt et billede op, hængt et nyt skraldeposestativ op i et skab, syet stropper i min japanske kimono så bæltet er hvor det skal være når jeg skal have den på om natten, ordnet marsvinene, alt imens Sam Støvsuger flyttes fra rum til rum og fjerner hundehår og sand :elsk:
Om lidt skal jeg farve hår - og måske kommer sønnen med et læs grus.
Og så skal jeg have trænet felt-søg med hundedyret. Skal egentlig også have lavet nogle flag til at markere feltet når jeg træner hund..
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Septemberstatus

Post by lonek »

Jeg faldt i søvn på sofaen igår, hvilket har resulteret i min nakke er blevet helt stiv... :traet: Så jeg har ondt af mig selv! At det så er regn- og gråvejr hjælper heller ikke...

Nu er jeg kommet til at bestille noget musik på nettet :atengstedt: Det værste er ventetiden til de kommer... (Den ene cd udkommer først d 25/10 - men alle de andre er udkommet!)
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Septemberstatus

Post by 99E »

Jeg har bestilt en ny sports-BH.
Den gamle er for slatten og holder ikke ordentligt fast på ting mere, og så kommer jeg til at spænde vildt meget i skuldrene, når jeg løber... :doed:

Og så står den på lækre pizzarester til frokost. Gårsdagens baconpizza var et ret stort hit!
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Septemberstatus

Post by CXEC »

Har redet den BRUNE MADAMME, som altid kan redde mit humør, når det er SORTEST! :elsk: :elsk: Det var det bla. igår fordi jeg hostede for MEGET til at tage ud til hende :ked: :nej:

Men nu er jeg GLAD!!! :jeanie:
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Septemberstatus

Post by Ane »

Hvor står Xenia egentlig henne nu Céleste?

edit: sportsBH :askepot: - det var først da jeg fik en god en af dem jeg overhovedet kunne holde ud at løbe, og jeg har ikke særligt store bryster. Køber dem altid en nummer for små så jeg er sikker på at blive så fladbrystet så muligt :hhansen:

Jeg har været i skoven på verdens bedste pony. Derefter spist boller i karry med ris og nu vil jeg snart gå i seng.

-Excuses are the nails used to build a house of failure
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Septemberstatus

Post by udlandet »

Har haft en masse underligheder med på loppemarked, solgte noget. Men rig bliver jeg aldrig! Hyggelig pizza hos vores venner. Det var den söndag! Nu skal der lige läses teori med mindste knägten, pröve imorgen. Han er bare SÅ nervös. Hvordan forklarer man en 15 årig at jorden ikke går under hvis man ikke består? Men det er altså svärt, jeg har bare glemt alt om bremselängder :mur:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

Har endelig fået set Doctor Who, Asylum of the Daleks, så nu er jeg med igen.... phew!

i seng! Godnat!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Septemberstatus

Post by FruTusse »

Har været en dejlig skridttur i skoven på Nitouche. Vi har sammen med de to andre aldrende nisser ageret støttepædagoger for en nytilredet 3-års hoppe, som bare tog turen i stiv arm, men den var godt nok træt da vi var hjemme igen.

Vi skridter kun for tiden, for noget er ikke som det skal være. Nitouche blev meget, meget småtgående af at blive flyttet på en anden fold med MEGET bakket terræn for nogle uger siden hvor hun gik i 1½ uge. Jeg ved ikke om hun simpelthen er blevet overanstrengt i sine aldrende forben af det meget bakkede terræn - vi taler altså en bakke der trækker rigtig godt i lårbasserne og ballerne når jeg selv skal gå op af den - men efter 5-6 dage på flad fold med 3 dage på smertestillende er hun heldigvis helt flyvende igen.
Men jeg vælger kun at skridte i min. 14 dage, just in case.

Jeg har endelig fået revurderingen fra Arb.skadestyrelsen som har hævet min méngrad som min advokat ville have det, og det betyder at min egen ulykkesforsikring også skal betale méngrads-erstatning, så det går jeg og venter på.
Det skulle iflg. dem selv bare være en formalitet fordi de har været ude med deres egen vurdering af méngrad på et meget tidligt tidspunkt, og de følger altid ASK's vurdering, fik jeg at vide. Sagsbehandleren er bare på ferie frem til 10. september, men så skulle det også rykke rimelig hurtigt.
Hvilket er mere end hvad man kan sige om modpartens ansvarsforsikring som virkelig opfører sig uetisk og totalt samvittighedsløst. Det er en længere historie efterhånden, men nu forsøger de at trække sagen endnu længere ud og undgå at betale erstatning ved at påstå at de har fundet noget materiale om mig på nettet.
Problemet er bare at de endnu ikke har sendt det påståede materiale til min advokat...... :ehh:
Så jeg aner ikke hvad de nu har fundet på. Jeg ved blot at de eneste steder jeg færdes på nettet er FB, hvor min profil udelukkende kan ses af venner (og tro mig, jeg HAR testet det!!), og herinde.
Og ingen af stederne har jeg på noget tidspunkt skrevet noget som jeg på nogen måde kan se at de kan bruge imod mig.
FB kan de jo ikke se, og herinde har jeg gået rigtig mange gamle tråde igennem, og jeg kan simpelthen ikke finde noget belastende, hvilket jeg nu heller ikke var det fjerneste i tvivl om at jeg ikke ville.
Behøver jeg at sige at jeg er TRAAAAT af hele denne sag, og bare ønsker den afsluttet? :traet: :traet:
Det sker så åbenbart ikke, og næste skridt er formentlig at stævne modpartens forsikring, med udsigt til at måtte vente min. 1-2 år mere på at få en afslutning.
Men min advokat siger så at retten altid retter sig efter vurderingen fra ASK, så jeg står rigtig godt i en retssag, hvilket forsikringen også burde vide.

Nå, men når pengene kommer fra min egen ulykkesforsikring skal der først og fremmest lukkes huller, og så håber jeg på at der er penge nok tilbage til at jeg kan køre Nitouche til et 400.000 km's eftersyn på Helsingborg Dyrehospital, med fysioterapeut, kiropraktor og dyrlæge inde over.
Jeg vil gerne vide hvordan det står til med hele hendes skrog og helbred.

Jeg har ferie i den kommende uge, og det skal nydes.
Jeg er træt og brugt, både mentalt og fysisk. Min skulder og nakke har været noget negativt påvirket af at komme i arbejde igen=gør pisse ondt, men økonomisk er det bonus, så det opvejer det noget. :heidio:
Mest mentalt brugt pga den konstante kamp mod modparts forsikring, det er bare rigtig, rigtig ufedt og nedværdigende konstant at blive mistænkeliggjort og på det nærmeste beskyldt for at lyve og bedrage.
Når nu det overhovedet ikke er tilfældet så bliver jeg faktisk rigtig ked af det, og gal i skralden samtidig. :traet:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
Post Reply