Septemberstatus

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Septemberstatus

Post by misssophie »

ja føj for pokker. der er rent faktisk nogle af flyrejserne der kræver overnatning,- for at komme til Kreta - en tur der tager 3timer og 40 minutter med et direkte fly!

som om man giiiiider det!!!

nå, men tror jeg har fundet en ordentlig kombination af direkte flyt fra ét selskab, og det fedeste hotel fra et andet... så lejer vi en bil der hvor vi køber biletterne,- så er vi dækket ind på pakkerejsegarantien.

så håber vi bare vejret bliver godt...det er trods alt først til oktober
Misssophie
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Septemberstatus

Post by Stimata Doamna »

Suk, Lone, det må ikke være nemt :-(
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Septemberstatus

Post by udlandet »

misssophie wrote:ja føj for pokker. der er rent faktisk nogle af flyrejserne der kræver overnatning,- for at komme til Kreta - en tur der tager 3timer og 40 minutter med et direkte fly!

som om man giiiiider det!!!

nå, men tror jeg har fundet en ordentlig kombination af direkte flyt fra ét selskab, og det fedeste hotel fra et andet... så lejer vi en bil der hvor vi køber biletterne,- så er vi dækket ind på pakkerejsegarantien.

så håber vi bare vejret bliver godt...det er trods alt først til oktober

Det lyder som om at det er sidst i oktober hvor det meste af Gräkenland er lukket ned! I "gamle dage" kunne man stort set ikke komme til Gräkenland i oktober. Jeg er ved at lede efter billetter til sidst i oktober til Mallorca, ikke så let heller. Jeg skulle have min far derned i november en gang, virkelig en prövelse med flybytte i Athen, det lykkedes. Men hvor hvor jeg nervös, manden kunne ikke et ord engelsk :skoer:
Hvilken selskab har du fundet? Kräver det ikke en overnatning med samme som flyselskabet för at rejsegarantien gälder?
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Septemberstatus

Post by udlandet »

Det bliver never ending story med min fars bodeling, hver gang min bror ikke svarer i tide får han bare 7 dage mere.... Alt tikker bare penge, det er en ting. Det gör mig ondt for min evigt sparsommelige far! Men man kommer jo aldrig videre...
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Septemberstatus

Post by lonek »

Jah, beslutningen om at Rambo skal herfra er nu med dato... Og den er i morgen, den 18/9-12 :graed:

Men det er nu okay. Han er ikke tilpas mere, så nu er det nu! I dag ville jeg ride lidt rundt på banen bare i grime, det plejer han at syntes er alletiders, men det var det så ikke i dag... Han sagde tydeligt fra og vi droppede det... Her er de sidste billeder af mit ridedyr og makker gennem ca 15 år:


Image


Image


Image


Image

I morgen er jeg vist bare hende-med-kleenex'erne!! :graed:
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Septemberstatus

Post by Lena »

Åååh Lone............ :graed: :graed: :graed: Kæmpe trøstekrammer til dig......

Men hvor er det nogen dejlige billeder I fik taget i dag. Han ser godt ud.......

Jeg håber I får sendt ham godt afsted..
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Septemberstatus

Post by MetteboDeluxe »

Øv Lone :( Håber det går godt, trods alt.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Septemberstatus

Post by FruTusse »

Øv Lone, du har min dybeste medfølelse og den største respekt for at du har kunnet træffe valget for din dejlige hest. :respekt: :kindkys:

Jeg håber at dagen for det sidste farvel bliver fin og at du får taget en god afsked med ham.
Knus og mange varme tanker *og den kramme-smiley som vi ikke har*
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Septemberstatus

Post by udlandet »

lonek wrote:Jah, beslutningen om at Rambo skal herfra er nu med dato... Og den er i morgen, den 18/9-12 :graed:

Men det er nu okay. Han er ikke tilpas mere, så nu er det nu! I dag ville jeg ride lidt rundt på banen bare i grime, det plejer han at syntes er alletiders, men det var det så ikke i dag... Han sagde tydeligt fra og vi droppede det... Her er de sidste billeder af mit ridedyr og makker gennem ca 15 år:


Image


Image


Image
Åh, hvor jeg föler med dig. Det er det värste med at have dyr! Skal tänke på dig.

Image

I morgen er jeg vist bare hende-med-kleenex'erne!! :graed:
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Septemberstatus

Post by misssophie »

største medfølelse herfra, det er noget af det værste at skulle gøre...

kram herfra
Misssophie
Post Reply