Septemberstatus

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Septemberstatus

Post by LoneR »

sikke nogle gode billeder. Det er da faktisk pæne får du har. Misundelig over bønnerne, mine duede ikke (men det gjorde mine squash alligevel)
Jeg skal lave chilipasta af alle mine lækre chilier. I morgen - eller .....Fandens så travlt man har hele tiden
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Septemberstatus

Post by aribeth »

ja det er nogle pæne får faktisk :-) Tak Lone!

Bønnerne er blevet rigtig gode... alle stangbønnerne that is!



og så vil jeg bare sige at hvis nogen har tænkt sig at røre ved Harmony Gipsy Stable på nogen som helst måde... så tænk jer godt om og lad være... det kommer der vist intet godt ud af nogensinde! Grrrr :evil:
Raxacoricofallapatorius
Pia
Posts: 1880
Joined: Thu 29. Apr 2010 11:28

Re: Septemberstatus

Post by Pia »

aribeth wrote:
og så vil jeg bare sige at hvis nogen har tænkt sig at røre ved Harmony Gipsy Stable på nogen som helst måde... så tænk jer godt om og lad være... det kommer der vist intet godt ud af nogensinde! Grrrr :evil:


Nemlig, dem kan vi ikke lide.
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: Septemberstatus

Post by Ane »

Har haft nederen fredag og lørdag men dejlig søndag med ponies, bål, snobrød og hygge. Har forsøgt at lære lånepony at hun skal slappe af og sænke hovedet i longen.. det virkede til sidst men så var den tykke dame godt nok også blevet træt. Pixi var med ude og gå. Derefter bål og hygge - og fantastisk vejr.

edit: hvor er det dog usandsynligt nederen med hende der gipsy damen - hun er jo helt fra den

-Excuses are the nails used to build a house of failure
Blackie
Posts: 9
Joined: Sat 3. Apr 2010 11:42

Re: Septemberstatus

Post by Blackie »

Gipsy hvad for noget? Link?
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Septemberstatus

Post by lonek »

Jeg hører sørgeligt musik og tænker på, hvor usandsynlig meget jeg går i stykker - lige om snart, når gamle-hesten ikke er mere :graed: :graed: :graed:

I morgen er dagen, hvor hele cirkusset starter og jeg skal ringe til Daka og dyrlæge + finde ud af, at indberette til Landscenteret... SUK!

Status er, at han skal have fred hurtigst muligt... Det fortjener han!



:oeje: Dét er da helt hen i vejret med den gipsy-kone... :-( kuk-kuk!
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Septemberstatus

Post by FruTusse »

Fik i sidste uge en lille klat penge fra min egen ulykkesforsikring, og checken de kom på blev frigivet af banken i fredags, så lørdag var jeg ude at shoppe lidt til Tusse og mig (efter at have stoppet penge i de huller der var :linski: )

Tusse fik et nyt overgangsdækken - Rambo Supreme, super lækkert dækken, og jeg fik mig en ny ridehjelm, hvilket var noget tiltrængt. En vinterjakke til at have i stalden blev det også til + et par småting som jeg fik med som en del af den rabat jeg altid får i den pågældende forretning.

Uuuhhh hvor var det bare SKØNT at kunne shoppe lidt! :atengstedt:

Og endnu mere skønt at jeg har fået lukket de huller der var opstået, så nu kan jeg fint både leve og have det lidt sjovt for min løn fremover. :jeanie:

Er træt, træt hele tiden, forhåbentlig kan presset blive taget lidt af når hele denne farce af en forsikringssag slutter, forhåbentlig snart. Selvom advokaten tager sig af den skal jeg alligevel næsten konstant forholde mig til et hav at ubehageligheder i den forbindelse, så jeg ser ret meget frem til en mulig og snarlig afslutning.
Kan mærke på mig selv at det slider og at jeg for ofte er nede i et sort hul pga det, så det skal have en ende også selvom jeg så må opgive kampen og "stille mig tilfreds" med mindre i erstatning end det jeg er berettiget til.
Qua mit fint lønnede fleksjob skal jeg jo ikke leve af erstatningspengene, og mit mentale velvære er altså vigtiger har jeg besluttet. NÅ! :linski:

Og så vil jeg sgu' se frem til at kunne shoppe videre - tøj, sko, støvler og meget andet som har stået på stand-by i over 4 år nu. MAND det glæder jeg mig til!

På torsdag skal Tusse til et 500.000 km eftersyn hos dyrlægen og have taget status-billeder af begge forben, og i det hele taget bare gennemgåes fra A-Z. Nu er hun jo blevet 17 år og med alle de skavanker hun har raget til sig igennem årene vil jeg gerne lige vide hvordan det ser ud, så jeg kan danne mig et indtryk af hvad og hvor meget hun vil kunne holde til i fremtiden. Men hun er i højt humør og vældig i hopla så jeg er ikke så bekymret, vil bare gerne langt om længe have det check-up. :-)
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
Mia
Posts: 187
Joined: Tue 2. Dec 2008 19:31

Re: Septemberstatus

Post by Mia »

Drømmer mig tilbage til Paris, et par skønne dage, selvom jeg fik stjålet min pung i deres metro. Men sikke en service jeg fik af det lokale politi. :katiekat:
I forhold til det danske, der bare gloede dumt på mig, da jeg aflevede den franske anmeldelse.

Er det mon for tidlige at glæde sig til weekenden...
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Septemberstatus

Post by misssophie »

sidder og bokser med at få kombineret det rette hotel på kreta med en flyrejse der ikke varer 13 timer!
Misssophie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Septemberstatus

Post by udlandet »

misssophie wrote:sidder og bokser med at få kombineret det rette hotel på kreta med en flyrejse der ikke varer 13 timer!

Jo billigere det, jo mere får man for pengene :hhansen:
Post Reply