Åbent ægteskab?! Ville du?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Gry
Posts: 1477
Joined: Sun 15. Aug 2010 23:38

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by Gry »

Nej. Jeg hverken kan eller vil. Jeg vil ikke engang overveje tanken. Hvis jeg ikke er nok, jamen så er det ikke mig der skal væres sammen med. Han behøver ikke gifte sig med mig, det er samme regler på kæreste-basis.

Mit, Privat, Ikke røre.
Arrogant, egoistisk, uempatisk, navlebeskuende, skabet, dobbeltmoralsk, ynkelig, forkælet skoletøs, med hang til umådeholden og uhæmmet klynken når verden ikke går efter mit hoved.. Men kan du ikke kapere mig når jeg viser mig fra min værste side, så fortjener du mig ikke når jeg er det bedste jeg kan være.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by misssophie »

jamen for pokker,- de skal jo på skift ned og duskes af ham den gamle rynkede.... ad

det kalder jeg da overlast!

de er ikke andet end luksusludere,- lad os da kalde en spade for en spade
Misssophie
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by Godzilla »

Christ!...hvem bruger dog sit liv på at se sådan noget crap?? :plop:

Unbefuckinlievable!! :wow:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
MinnaN
Posts: 4643
Joined: Sun 29. Jan 2006 13:00

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by MinnaN »

Tjaeh, tjoeh... Det tror jeg faktisk godt kunne lade sig gøre med mig.. Det dersens åbne ægteskab eller polyamorøsitet.
Jeg har det lidt som Annette. Hvis jeg har spist alt det kage der er på fadet, så kan jeg ikke se problemet i at dele krummerne.

Men indtil videre har jeg spist kagen helt selv.

Folk der lever sådan har jeg heller intet problem med. Sålænge det ikke definerer hvem de er.

I ved: Hej, jeg er Sarah og jeg er polyamorøs.. Som om det definerer alt hvad de er. Dem har jeg et par stykker af i min bekendtskabskreds og jeg synes de er lidt. Sølle. Lidt for todimensionelle og meget usikre, så at sige.
Der er også andre i min kreds som jeg ved er poly, men de hviler meget mere i sig selv.
Præsident på livstid for Basse's Fanklub.
She who can pick a pun, can also pick a pocket.
Into the belly of the Beast. And out the demon's arse.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Tjoh, i en eller anden form ville jeg godt kunne dele - og deles...
/SL
Post Reply