Åbent ægteskab?! Ville du?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by 99E »

smukke-ped wrote:Ikke sådan lige.....tror jeg.

Jeg synes ellers, du rask væk tilbyder at låne Mo ud til både den ene og den anden herindefra?! :lea:
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by Frieser9460 »

Nu har jeg lært, at man aldrig skal sige aldrig, fordi der kan opstå situationer, man ikke har kunnet forudse osv., men når det er sagt, kunne jeg imidlertid ikke forestille mig nogensinde at kunne blive i stand til at leve i et "åbent forhold". Bare tanken om at skulle dele min kæreste med andre, gør mig helt dårlig...

Måske handler det om, at sex uden følelser ikke eksisterer i min verden. Jeg har prøvet det en enkelt gang, mens jeg var single, fordi "alle andre" gjorde det, og så ville jeg da også prøve, men det var bare slet ikke rart og føltes helt forkert, og jeg gennemførte det kun, fordi jeg følte, at når jeg havde sagt A og var kommet så langt, så blev jeg nødt til også at sige B - alt andet ville være unfair overfor den ellers vældig flinke fyr, jeg var sammen med. Men bagefter følte jeg mig enormt beskidt, utilpas og helt forkert. Så det er ikke en fiasko, jeg på nogen måde har lyst til at gentage.

Jeg har accepteret, at sex og kærlighed/forelskelse hænger 100% uløseligt sammen for mig.

Dog respektere - og accepterer - jeg, at der findes mennesker, som har anderledes grænser i forbindelse med sex og forhold, end jeg har. Det eneste, jeg har nultolerance overfor, er utroskab. Det er svigt af første grad og utrolig synd for dem, det går ud over. Har man brug for at afprøve, om græsset er grønnere hos naboen, så kan man sgu i det mindste være åben og ærlig omkring det, så partneren har et valg og kan sige til eller fra.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by aribeth »

nej
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by Dorte Hansen »

Ja
Nu med køter-bande!
User avatar
Dorte Hansen
Posts: 1316
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:37

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by Dorte Hansen »

smukke-ped wrote:
Dorte Hansen wrote:Ja



Ja? JA?

Hvad? HVAD?

Hvordan?



Ja, jeg vil godt et åbent ægteskab (eller forhold, for jeg er ikke gift, og bliver det heller aldrig hvis jeg kan forhindre det, og det kan jeg jo)

Hvordan???
Det er da nemt... Min partner skal blande sig uden om hvem der gnasker mig i skrævet når han ikke gør det, til gengæld blander jeg mig ikke i hvor han opbevarer sin diller når han ikke opbevarer den i mig....
Nu med køter-bande!
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by MetteboDeluxe »

Dorte Hansen wrote:
smukke-ped wrote:
Dorte Hansen wrote:Ja



Ja? JA?

Hvad? HVAD?

Hvordan?



Ja, jeg vil godt et åbent ægteskab (eller forhold, for jeg er ikke gift, og bliver det heller aldrig hvis jeg kan forhindre det, og det kan jeg jo)

Hvordan???
Det er da nemt... Min partner skal blande sig uden om hvem der gnasker mig i skrævet når han ikke gør det, til gengæld blander jeg mig ikke i hvor han opbevarer sin diller når han ikke opbevarer den i mig....


:-o hihi jeg føler mig pludselig helt snerpet og uskyldig :viben:

Hmm lad mig se... Åbent forhold... Jo, hvis det var en del af sex'en. Jeg har ret vidde grænser for hvad jeg vil indlade mig på, og inddragelsen af andre kunne sagtens være ok.
* Kendt for :mettebo: *

* G
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by Intunia »

Lige nu?
Nej

Senere?
Man skal aldrig sige aldrig.
bla bla bla
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by LoneR »

jeg kunne ikke tænke mig et "åbent ægteskab", det lyder da pissebesværligt.
Men jeg har ofte drømt om en slags polygami, det ville da have været enormt fedt, hvis den tredje i forholdet havde været én, der var vild med at gøre rent, lave mad, når man ikke selv gider, samle hundelorte op i haven, lytte til de dele af partnersnakken jeg ikke selv behøver at lytte til, og den slags!
Det kunne da have været fedt. Jeg ved bare ikke om det så skulle have været en extra mand, eller en extra kvinde - men tror nok, at en ekstra mand ville have gjort mig vanvittig - al det ævl mænd snakker om........
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by Godzilla »

Det ved jeg faktisk ikke. Det kom meget an på forholdets art.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Åbent ægteskab?! Ville du?

Post by Anja »

Men jeg har ofte drømt om en slags polygami, det ville da have været enormt fedt, hvis den tredje i forholdet havde været én, der var vild med at gøre rent, lave mad, når man ikke selv gider, samle hundelorte op i haven, lytte til de dele af partnersnakken jeg ikke selv behøver at lytte til, og den slags!


Stødte på en annonce i den blå avis på et tidspunkt, han søgte en kvinde der ville tvinge ham til rengøring og andet husligt arbejde, sex var ikke en nødvendighed for ham, bare man beordrede ham til at tage opvasken, stryge tøj og andet husligt, så var han glad :hhansen:
Post Reply