Tanker omkring aflivning af hest...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Tanker omkring aflivning af hest...

Post by Frieser9460 »

Beslutningen om at skulle sige farvel til sin bedste ven og tanken om at skulle undvære er aldrig nem eller behagelig - tværtimod!

Men jeg synes, at du har truffet den helt rette beslutning for Rambo; på denne her måde har han haft et godt liv og får en værdig afslutning på det.

Hvordan kommer du videre?? Tjah... min erfaring er, at man i den slags situationer skal give sig selv lov til at sørge og savne, græde, skrige, stampe i gulvet, eller hvad man nu har brug for... og når det så er overstået, vil det hele gradvist blive lettere, selv om det selvfølgelig vil tage tid.

For nogle er det en hjælp at få en ny hest med det samme, som kan aflede tankerne fra den, man har mistet - for andre er det nødvendigt at bearbejde sorgen og savnet først. Det er meget individuelt, og kun du kan mærke, hvad der er rigtigt for dig...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Tanker omkring aflivning af hest...

Post by CXEC »

ÅH! Jeg kan ikke føje noget til, som ikke allerede ER skrevet. Men det er den rette beslutning, er jeg sikker på. Og du har jo Nynne som kan hjælpe dig gennem sorgen.

Sender dig positive tanker til at komme igennem den sidste tid med Rambo.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Tanker omkring aflivning af hest...

Post by lonek »

:elsk: Tak for jeres ord og tanker.
Post Reply