Jeg skal gå til ridning.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Fru Hurup
Posts: 506
Joined: Mon 7. Dec 2009 15:03

Re: Jeg skal gå til ridning.

Post by Fru Hurup »

Hvor dejligt og hvor bliver det spændende :lol:

Jeg giver Minna ret i det med ejer - hun er speciel, men hun er rigtig god til at læse mennesker :linski:

Glæder mig til at høre, hvad du synes om det
Ulla
______________________________________________________
"Man kan se hvad mennesket har skabt gennem vinduet i en bil,
men det Gud har skabt, skal ses fra hesteryg."
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg skal gå til ridning.

Post by Godzilla »

Så har jeg redet.

Hesten var sød og hed Fanny. I starten gad hun ikke så meget, men så fik hun lov til at trave afsted for lange tøjler og efterhånden fik hun smag for hastigheden og var næsten ikke til at få ned i gear igen. Hun syntes vist at det var sjovt bare at rende afsted.

Og så fik jeg trænet noget letridning, jeg kunne endda sidde ned i trav i ½ minut og fik da også galloperet en smule. Det var hyggeligt.

Og alle var så søde og imødekommende. Meget, meget god oplevelse. :mikkel:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Jeg skal gå til ridning.

Post by Frieser9460 »

Hvor lyder det godt, Gunilla. Skønt med en positiv oplevelse. :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Jeg skal gå til ridning.

Post by Godzilla »

Ja, det var virkelig rart med en god rideoplevelse :jeanie:

Jeg begyndte at hyperventilere inden jeg skulle afsted. Det overraskede mig! SÅ farligt troede jeg godt nok ikke, at min hjerne syntes lidt ridning i ridehus ville være. Men, hvorfor skulle en hjerne egentlig ikke reagere på at sidde på ryggen af et flugtdyr, når den nu én gang har oplevet, at man meget nemt kan dø af det? Så, fair nok, den fik lige lit benzo at falde ned på, og så gik det fint.

Hele det her gåtilridningprojekt handler om at få min krop/hjerne til at aflære den der panikreaktion. Så jeg har meldt mig på holdet onsdag aften. :mikkel:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply