Hold da kæft

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Hold da kæft

Post by xtiny »

Mænd, skal tæmmes, have snor om- og iøvrigt kun gå i seng med de kvinder, deres koner kan godkende.

Jeg syntes det var synd for hende, også bagefter jeg blev smidt ud af HN.
Nu forekommer hun mig at være et uhyggeligt kvindemenneske: Hun måtte gå i seng med andre, og manden ville ikke vide det. Manden måtte gå i seng med andre- og hun SKULLE vide det.

Efter alt det andet, så virker hun som- en af den slags uhyggelige kvinder, der fraskilte dominerer over mændenes liv fordi, de har BØRNENE.
Men okay, for mig har taberne i "det åbne ægteskab"- altid været dem, der var dumme nok, til at gå i seng med dem.


>>http://www.heste-nettet.dk/forum/25/478628/478628/ >>
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Hold da kæft

Post by Annemaja »

Folk lever på mange forskellige måder, og ting er sjældent sorte eller hvide. Det er altid let at dømme og fordømme - men hvem af os har egentligt ret til det :ehh: .... :linski:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Hold da kæft

Post by Felis »

Holddaop..

Jeg synes så ikke hun lyder spor uhyggelig....men hun afleverer en uhyggelig masse ord, en lang føljeton af noget der skal lyde som om hun styrer showet og som hun hager sig fast i er sandheden, men som i stedet, som historien skrider frem bliver ET stort selvbedrag, der dækker over en røvrendt person, som stodderen stadig kører rundt i manegen lige nøjagtigt som det passer ham ;-)
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Hold da kæft

Post by misssophie »

jeg må indrømme at jeg på intet tidspunkt i det halve år tråden har kørt, har fattet en bønne af hvorfor hun ville gide beholde ham...

efter det er kommet frem at de i panik har valgt at leve i et åbent ægteskab,synes jeg lidt mere at det er hendes egen skyld... hun har været med til at lege med ilden

-men de vil utvivlsomt fortsætte deres tillids-løse forhold,- for vanens magt er stor...
jeg tror det er selvbedrag i stor stil de har gang i, trist at spilde sin tid og sit liv på den måde

gad vide om hun havde gidet hvis der ikke havde været børn i billedet? jeg tvivler
Misssophie
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Hold da kæft

Post by Felis »

misssophie wrote:efter det er kommet frem at de i panik har valgt at leve i et åbent ægteskab,synes jeg lidt mere at det er hendes egen skyld... hun har været med til at lege med ilden




Jeg må så nok indrømme, at lige den del af historien, den købte jeg ikke,...men jeg kan da selvfølgelig tage fejl..og månen er lavet af grøn ost :heidio:
men så det mere som en undskyldning udadtil, for ikke helt at tabe ansigt over hvorfor hun lod ham komme tilbage, at det altså ikke skulle fremstå så slemt at han havde bollet udenom, fordi hun selv skulle have opfordret ham til det :linski:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Hold da kæft

Post by 99E »

xtiny wrote:Nu forekommer hun mig at være et uhyggeligt kvindemenneske: Hun måtte gå i seng med andre, og manden ville ikke vide det. Manden måtte gå i seng med andre- og hun SKULLE vide det.

Det er mit indtryk, at der er forskel på, om "folk" vil vide hvad der foregår i den slags situationer.
Og at det ikke så meget har at gøre med om de "føler sig sikre" eller "er OK med åbenhedsideen", men om... Personlig præference.
Uden at vide hvorfor hun ville vide hvad manden lavede, er det svært at sige om hun samtidig er en ondskabsperson....

misssophie wrote:efter det er kommet frem at de i panik har valgt at leve i et åbent ægteskab,synes jeg lidt mere at det er hendes egen skyld... hun har været med til at lege med ilden

Jeg tror i hvert fald ikke, det bidrager til et godt forhold, hvis det er en beslutning, de har taget "fordi det gik skidt" i deres forhold...
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Hold da kæft

Post by Anja »

Var det ikke den historie der var med i Mads og Monopolet?
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Hold da kæft

Post by Felis »

Anja wrote:Var det ikke den historie der var med i Mads og Monopolet?



Jo, det skrev hun da i tråden da en spurgte om det samme
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Hold da kæft

Post by Frieser9460 »

MBN wrote:Folk lever på mange forskellige måder, og ting er sjældent sorte eller hvide. Det er altid let at dømme og fordømme - men hvem af os har egentligt ret til det :ehh: .... :linski:


:mikkel: :mikkel: :respekt: :respekt:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Hold da kæft

Post by Anja »

Jeg har aldrig rigtigt læst tråden, den er alenlang.
Post Reply