August status........

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Ane
Posts: 3438
Joined: Thu 24. Nov 2005 12:04

Re: August status........

Post by Ane »

er det svært med doughnuts 99e? Jeg synes de er totalt uinteressante når man køber den, men kunne godt tro de var lækre nybagt og hjemmelavet.

Synd med whoopie, men vel godt hun fik fred, hun må have været sløj længe?

Vi har gjort rent i lejligheden og gjort klar til nye ejere. Skulle have cyklen med til mit nye hjem og s-togen kørte ikke rigtigt så jeg tog kystbanen og steg af på den nærmeste station og cyklede 9 km hjem, jeg er ikke i cykelform kan jeg mærke.

Har aet de søde ponyer og spist kage og sådan..

-Excuses are the nails used to build a house of failure
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: August status........

Post by aribeth »

Hjemme efter lang dag med sommerfest med venner.
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: August status........

Post by Frieser9460 »

Ondt i maven ovenpå god mad, god rødvin, toffifee og god film. :roed:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: August status........

Post by annetteB »

Status: Sjovt og hyggeligt besøg af ven fra sjælland. Godt tyve liter sodavand hjembragt af Skraldebarnet.
Livet er godt.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: August status........

Post by misssophie »

har ferie, deeejligt!

har bygget videre på andegården idag,- mangler kun en lille smule som klares i morgen formiddag.

kl. 14.00 skal vi hente 6 dræberænder hjem til matriklen.

satser på at få fat i yderligere 6 stk

så skal dræbersneglene ha' da' da'!
Misssophie
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: August status........

Post by stardancer »

Sidder her og plejer den københavnerpest jeg pådrog mig i tirsdags, hader snot og ondt i halsen :doed: Hurra for min dejlige mandse som kørte i Føtex efter hostesaft til mig :elsk:

Er der forresten ikke nogen af jer med stald der bruger stalosan F, og som ku tænke sig at donere et kg til mig, jeg er træt af fluer i kaninburet :ond:
/Sofie
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: August status........

Post by Frieser9460 »

Har vasket tøj, gjort rent og leget med hund og kattekillinger hele dagen... nu er jeg træt, men lige om lidt skal der bages pandekager + motioneres margrise, så skal hestene lige nusses en gang, og SÅ skal jeg slappe af frem til sengetid! :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: August status........

Post by HeidiO »

Er ved at være ualmindelig træt af halm. Vi blev færdige med at presse i går, men har lige en vognfuld stående som vi ikke nåede fordi det blev regn.

Den skulle vi have klaret i dag, hvor der så kom en ordentlig tordenbyge da vi lige havde rigget det hele til.

Nå, der kommer en dag igen i morgen....

Vores græsplæne nåede at blive slået, hurra for det, den trængte!
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: August status........

Post by annetteB »

har sendt ven hjem til KBH. Og spist pizza ude i byen med ungerne. Så er der bare resten af måneden tilbage: uden penge og med 50-timers arbejdsuger.
:fest:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: August status........

Post by annetteB »

Men med alle de arbejdstimer har du alligevel ikke tid til at bruge penge


Nej, det er osse dét der trøster mig. Dét og så de 48 pund kaffe, som tøserne skraldede den anden dag: så kan jeg dog holde mig vågen indtil d 31. august!
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply