Sommer hittet?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Intunia
Posts: 2600
Joined: Mon 29. Jun 2009 20:37

Sommer hittet?

Post by Intunia »

Har I nogle musikalske bud på årets sommerhit?

Jeg synes de der danske Dancehall drenge har nogle gode bud på titlen.
Og det bliver spillet en del her hjemme for tiden.

bla bla bla
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Sommer hittet?

Post by stardancer »

Ja, jeg skamhører soundtracket til TRON: Legacy i øjeblikket. Og ser filmen meget tit, er helt vild med både filmen og musikken :elsk:

Derudover høres der som altid Katy Perry, David Guetta, Maroon 5, Lady Gaga og meget andet.
/Sofie
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Sommer hittet?

Post by udlandet »

stardancer wrote:Ja, jeg skamhører soundtracket til TRON: Legacy i øjeblikket. Og ser filmen meget tit, er helt vild med både filmen og musikken :elsk:

Derudover høres der som altid Katy Perry, David Guetta, Maroon 5, Lady Gaga og meget andet.

Nå, den der Gaga har jeg hört om, ikke de andre. Sommer hit! Jeg er ikke kommet längere end til rocken fra 70`erne :viben:
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Sommer hittet?

Post by Lena »

udlandet wrote:
stardancer wrote:Ja, jeg skamhører soundtracket til TRON: Legacy i øjeblikket. Og ser filmen meget tit, er helt vild med både filmen og musikken :elsk:

Derudover høres der som altid Katy Perry, David Guetta, Maroon 5, Lady Gaga og meget andet.

Nå, den der Gaga har jeg hört om, ikke de andre. Sommer hit! Jeg er ikke kommet längere end til rocken fra 70`erne :viben:


Hi hi........og så var det jeg kom til at tænke på Mungo Jerry og "In the summertime" og den holder jo stadig...... :jeanie: Jeg bliver i hvert fald sommerglad og minderne fra dengang hvor sommeren var ensbetydende med sol og sommer....... og ikke regnvejr i stride strømme.... hmm..... Erindringsforskydelser??? :viben:


Men skal det være en aktuel sang, så bliver jeg sommerglad når jeg hører Wafande og "Gi mig et smil"

http://www.youtube.com/watch?v=0znzBFv9inM
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Sommer hittet?

Post by Stimata Doamna »

Jeg har et svagt punkt for die ärzte - M&F (om forholdet mellem mænd og kvinder) og zeiDverschwÄndung (om unge og det, de fordriver/spilder tiden med - hast du nichts Besseres zu tun, als die die ärzte zu hören :hhansen:) hitter lige for tiden, men jeg kan også godt lide Lasse red'n (som jeg altid tænker på, når nogen sladrer om alle de andre ude på gården) og Junge (der handler om unge, der ikke laver noget 'fornuftigt'). En god blanding af god musik, humor og livsklogskab.

Ellers spiller den lokale favoritradio en masse god musik :mikkel:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Sommer hittet?

Post by Frieser9460 »

Jeg er faldet lidt for soundtracket til "Real Steel", så det har jeg hørt et par gange indenfor den sidste uges tid... Ellers hører jeg alt muligt blandet. Har en playliste med diverse nyere hits og en med 80'er hits, som jeg ligeledes hører ofte...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Sommer hittet?

Post by KatieKat »

Den der med Michel Telo, eller hvordan det nu staves, får mig til at synge himmelhøjt i bilen, på et ret tvivlsomt portugisisk.
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Sommer hittet?

Post by Stimata Doamna »

På den portugisiske front har vi ladet Gusttavo Lima overtage Michel Tegos plads - lige for nu :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Post Reply