Mød Super Karla

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Mød Super Karla

Post by nanna1979 »

Jamen suk og :elsk: Hvor er hun skøn :elsk: :elsk: :elsk:

Det :mettebo: er :mettebo: godt :mettebo: at :mettebo: vi :mettebo: ikke :mettebo: skal :mettebo: have :mettebo: kat :mettebo: :mettebo: :mettebo:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Mød Super Karla

Post by FruTusse »

Hold da helt op for en lille lækker og mega cute misling!! :atengstedt:

Men stakkels "lille" Basil der sådan må se sig en smule fortrængt af sådan en lille terrorist med charmen, selvtilliden og det lækre hår helt på plads. :lol: :lol:

Det er godt nogle fede billeder dem hvor Karla hopper rundt oppe i luften. :mikkel:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
mathea
Posts: 279
Joined: Wed 23. Dec 2009 16:13

Re: Mød Super Karla

Post by mathea »

Hun er sgu for lækker, vidunderlige billeder - sikke en sej lille fighter :jeanie:
"100% of the Shot's You Don't Take Don't Go In"
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Mød Super Karla

Post by Godzilla »

*Suk* hun er simpelthen skøn!! :elsk: :elsk:

Åh, jeg bliver da killingeskruk som bare fanden! :dorte:

Fine billeder Louise! :mikkel:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Mød Super Karla

Post by xtiny »

Skøøno tortie. At katte kan vride alle poterne om på hunde, det ved jeg: Min forældre havde en sort kokserblanding, der havde sin egen stol, at ligge i. Så fik vi Mister (hvid angora), der lagde sig på hunden, så den ikke måtte gå.

Tortier er- specielle! De har oftest meget mere mening om hvordan, verden skal fungere end, man skulle tro. Min Pind (to lorte høj) har fortalt naboens logredor, at katte er FARLIGE. Den er mere bange for hende end, hun er for den.

Karla ser sød og dejlig ud! Her er der dog lukket for vandet. Vi skal ikke have flere katte.

Det med "farmands lille mittetat" kender vi slet ikke her i huset! Ikke ret meget...

Håber, den lille kat med den STORE personlighed finder et nyt hjem. Snarest.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Mød Super Karla

Post by Frieser9460 »

Jeg er sikker på, Karla nok skal finde sig et godt hjem, når hun er gammel nok til at flytte hjemmefra. :-)

Hun og hendes 4 plejesøskende har netop overstået en omgang calici, så de bliver sat til salg her i løbet af ugen. Så bliver det spændende, hvor hurtigt der melder sig de helt rette hjem - heldigvis har vi tid til at vente, og der går mindst 4-5 uger, før de er flytteklare alligevel. :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply