Mød Super Karla

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Mød Super Karla

Post by nanna1979 »

Åhhhhhhhhh :elsk:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Mød Super Karla

Post by Frieser9460 »

Så har lille Karla igen bevist, at hun lever fuldt ud op til sit navn - tror I ikke, den lille l*rt kaprede hundens ben i går aftes, så stakkels Basil sad klemt op i en krog og peb, og jeg fik travlt med at forklare, at små killinger IKKE spiser kødben, og at de slet ikke stjæler dem fra store hunde. :mettebo:

Og så skulle Basil selvfølgelig trøstes og have ét styk snasket kødben tilbage igen...

Hvorfor huskede jeg ikke at fotografere scenariet først?? :mur:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Mød Super Karla

Post by stardancer »

Frieser9460 wrote:Så har lille Karla igen bevist, at hun lever fuldt ud op til sit navn - tror I ikke, den lille l*rt kaprede hundens ben i går aftes, så stakkels Basil sad klemt op i en krog og peb, og jeg fik travlt med at forklare, at små killinger IKKE spiser kødben, og at de slet ikke stjæler dem fra store hunde. :mettebo:

Og så skulle Basil selvfølgelig trøstes og have ét styk snasket kødben tilbage igen...

Hvorfor huskede jeg ikke at fotografere scenariet først?? :mur:


:hhansen: :hhansen: Det er sgu da noget af en kampkat den bette lort :viben:
/Sofie
User avatar
KirstenR
Posts: 44
Joined: Wed 21. Mar 2012 16:39

Re: Mød Super Karla

Post by KirstenR »

Hvor er hun skøn din lille "muskel-kat", sikke et gå-på-mod!

Jeg er absolut ikke til katte, men hun er simpelthen bare en lille smuksak!

Stakkels Basil :minna:
mvh
Kirsten
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Mød Super Karla

Post by Frieser9460 »

KirstenR wrote:Hvor er hun skøn din lille "muskel-kat", sikke et gå-på-mod!

Jeg er absolut ikke til katte, men hun er simpelthen bare en lille smuksak!

Stakkels Basil :minna:


Heldigvis - for Basil, i hvert fald - ser det ud til, at "kampkatten" får et nyt hjem, når hun er gammel (og tung) nok til at blive steriliseret og flytte hjemmefra. Bo forguder hende, men han vil vist hellere have en racekat, når det kommer til stykket... og så mener han også, det bliver for meget med "2 x Astrid" i huset. :linski:

Til dem, der ikke ved det, er Astrid vores store farveladetøs, som også er en af dem der med en personlighed, der siger "spar to" (gad vide, om det er noget farverelateret??), men som i modsætning til Karla ÆÆÆÆÆLSKER sin Basil og meget gerne ligger i ske med ham... sådan næsten da, i hvert fald:

Image
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Mød Super Karla

Post by Frieser9460 »

Lille Karla har nu fuldt og endegyldigt fastsat rangordenen i vores lille hjem... så Basil må pænt vente på, at det bliver HANS tur til at drikke af sin egen madskål... hm... stakkels Basil... :roed:

Image

Og i dag kom der en stor pakke med posten til Karla - en fin, fin katteseng fyldt op til randen med legetøj og en pose RC killingefoder samt en sød hilsen fra den søde dame, som passede Karla, fra hun blev fundet fredag, til hun flyttede herop søndag eftermiddag. :sanne:

Image

Sengen blev selvfølgelig omgående stillet op og noget af legetøjet pakket ud... og så gik lille Karla ellers til makronerne. Det er ærgerligt, at der ikke er lyd på billederne, for nøj hvor hun skældte ud på den der "flyvende mus", mens hun forsøgte at indfange den. :viben:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Nogle ville måske vove den påstand, at hun mangler en anelse jordforbindelse... :linski:

Image

Image

Image

Image

Her var hun nærmest ved at suse ovenud af billedet... :viben:

Image

Men hun FIK den!! :sanne:

Image
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Mød Super Karla

Post by CXEC »

For POKKER!!! Hvor er hun SKØN!!! :elsk: :elsk: :elsk: :elsk: Hvorfor har jeg ikke sådan nogle billeder af mine to terrorister? :viben: :viben: Æv. Hmm....
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Mød Super Karla

Post by Felis »

K*** nogen gode billeder. :jeanie:

Og selvfølgelig kan hun styre hunden, :mettebo: han ved sgu da godt sådan en bette tingest stikker hvis han kommer for tæt på ;-) :askepot: :askepot:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Mød Super Karla

Post by Lena »

Super gode billeder..........
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Mød Super Karla

Post by Frieser9460 »

Tak skal I have. Jeg tildeler 100% æren for billederne til Karla - det var jo hende, der leverede motiverne; jeg trykkede bare på kameraudløseren. :hhansen:

Hun er virkelig en kæmpestor personlighed... Jeg er sikker på, det bliver let at finde et godt hjem til hende, men til gengæld bliver det hårdt at sige farvel.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
Post Reply