Juli status

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Juli status

Post by aribeth »

Det har regnet her til morgen så ALT er vådt og træls at røre ved udenfor...

Nå, men vi har ryddet op i stalden... egentlig på tide nu hvor hestene ikke har været her i lang tid.
Lige nu sidder jeg og leder efter noget brakpudser/grønthøsteragtigt noget på nettet... men jeg er nærig og vil ikke give særlig meget for sådan noget gammelt skrammel!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HeidiO
Posts: 2679
Joined: Sun 1. Jul 2007 09:37

Re: Juli status

Post by HeidiO »

Her er solen lige brudt igennem, dejligt!
Det har øset ned hele morgenen så de brændenælder jeg skal have trukket op, får lov at vente til alting er lidt mere tørt.

Om lidt vil jeg gå ud og læsse Ninna i traileren, så vi kan få kørt hende en lille tur, hvor vi ender hjemme igen.
Hun vist også ved at være helt kåringsklar - spændende bliver det at høre hendes kåringsbedømmelse.
Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Juli status

Post by annetteB »

jeg lærer bare aldrig, at det er en dårlig ide at starte dagen med kaffe i solkrogen, for når solen bliver hængende, så gør jeg osse: og drikker mere kaffe - så nu har jeg nærmest koffein-delir og har endnu ikke fået fornuftig morgenmad
:peg:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
KirstenR
Posts: 44
Joined: Wed 21. Mar 2012 16:39

Re: Juli status

Post by KirstenR »

Træt, træt, træt - ovenpå et skønt hvalpetræf her hos os igår med overnattende gæster som vi lige har sagt farvel til.

Gaab, hvorfor snakkede vi til hen på morgenstunden, hvorfor drak vi for meget rødvin og spiste for meget mad - burde man efterhånden ikke være klogere????? Ondt i hovedet, ingen stemme tilbage og så skal vi til at have ryddet det sidste op, lysten mangler.......

Nå, hundene ligger drysset rundt ude på gårdspladsen og snorker højlydt - inkl. ejstrahundene, hvis mor er dappet af til Kbh., hun skal til Madonnakoncert i morgen og kunne overnatte hos nogle venner derinde, så vi låner lige et par ekstra hunde en dags tid.

Solen skinner så smukt, naboerne kører wrap og de andre naboer slår græs - det er sgu' da næsten sommer!
mvh
Kirsten
User avatar
nanna1979
Posts: 485
Joined: Wed 6. Jun 2007 20:09

Re: Juli status

Post by nanna1979 »

Hjemme efter indkøbstur til Tyskland. Det har været en fed tur, og vi har fået købt rigtig meget ind og sparet vildt mange penge :elsk:
http://www.svinene.dk
Danmarks hyggeligste marsvineforum
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Juli status

Post by CXEC »

Fik i går to smukke runde faste frugter, som de lokale kalder passionsfrugt, men de ligner ikke dem i europa og SMAGER MEGET LÆKRERE!!!! :aribeth: :aribeth: :aribeth: :aribeth: :aribeth: :aribeth: :aribeth:

Spiste dem som frokost idag. Efter douche.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

Ahh børn sover, der kommer EM-finale om 5 minutter og jeg har en dejlig kold Porse Bock fra Thisted Bryghus i glasset!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
lonek
Posts: 314
Joined: Fri 7. Mar 2008 11:03

Re: Juli status

Post by lonek »

Startede dagen med en meget tidlig morgen-tur på hesteryg. -I regnvejr. Totalt godt valgt, eftersom der har været tørvejr siden jeg kom hjem... :ehj: Men hestene hyggede! Rambo er verdens bedste hest! Og totalt god støttepædagog til hystade-hesten, Nynne. :hhansen: Total lækker følelse indeni :elsk:

Kæresten anskaffede sig sidste år en ny kat, men vi har måttet sande, det bare ikke var lykken! Min gnavne mis, kunne ikke acceptere ham... Så i dag var dagen, hvor han blev afhentet af de nye ejere. Lidt trist...

Nu er jeg totalt træt - fordi jeg har sovet dårligt de sidste mange nætter - men kan ikke ligge ned, fordi min mave er gået amok... :traet: -Gad godt vide, hvorfor...
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juli status

Post by udlandet »

Nu tuder jeg, endelig. På tide måske! Har lige läst noget af de kort der fulgte med blomsterne til min fars begravelse.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juli status

Post by aribeth »

jeg er også træt... har drukket "kaffe" hos naboen... nu venter jeg på at Milo er færdig med at lege, så jeg kan putte ham... så skal fårene ind, de skal nemlig klippes om et par timer.
Raxacoricofallapatorius
Post Reply