Måske en her, der mangler en 2 års vallak ??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Måske en her, der mangler en 2 års vallak ??

Post by misssophie »

fin hest, pæn farve, godt bygget.

desværre hører han ikke under kategorien tilredet og bombesikker konehest...
Misssophie
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Måske en her, der mangler en 2 års vallak ??

Post by MetteboDeluxe »

99E wrote:Farven kan man vel lære at leve med...


Nej! Den næste hest jeg skal have skal være lige præsis HESTEN! Der skal ikke være noget man skal lære at leve med -poogift Godt Luxus holder 16 år endnu.

misssophie wrote:fin hest, pæn farve, godt bygget.

desværre hører han ikke under kategorien tilredet og bombesikker konehest...


Når den kommer fra Annette skal den nok blive det. Hun kan altså et eller andet.
* Kendt for :mettebo: *

* G
Tukær
Posts: 748
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Måske en her, der mangler en 2 års vallak ??

Post by Tukær »

Tak Ane :-)

misssophie wrote:desværre hører han ikke under kategorien tilredet og bombesikker konehest...


Nej tilreden, den kan jeg ikke klare, men bombesikker, det er han så godt som, han er ret cool, på den gode måde :mikkel:
I forbindelse med at min lille søster skulle have ham med til dyrskue i Thisted for 3 uger siden, trænet vi en del "overraskelse" :anonym:
Og når han bliver overrasket/forskæket, så stopper han op, og i de "slemme" tilfælde hoppe han, et hop !!!
Så det er til at overskue :hhansen:

Og han tog da også dyrskuet, med ALT hvad der til høre, inc. regn og blæst, med ophøjet ro :mikkel:
Var faktisk ret stolt af ham, syntes han var ret sej, han stod bundet ved bommen, og 2 gange sov han, sådan virkelig, han var helt væk, så han forstår at tage det med ro :jeanie:

Mette - selvfølgelig kan Luxus holde 16 år endnu :mikkel:

Der er noget om de der vise ord, med at en god hest, har ingen rigtig farve, eller hvordan det nu lige er det er :linski:
Men der med ikke sagt, at der ikke er nogle farver, der er pænere end andre :anonym:
Og der er da også bestemt farver/kulør/sammensætninger, hvor i jeg aldrig ville "gide" at eje en hest :skoer:

Og Mette, Tak for tilliden :roed: igen
Men husk på at jeg har ikke haft Nobi ret længe, og har ikke som sådan arbejdet med ham, for nok har vi avlet ham, men han var jo solgt fra fødslen, men det var ikke inc. træning :linski:
Og den måde han er blevet "opdraget" på, som en lille "Baby-prutte-nutte-kysse-mysse-fis-pony"... er bestemt ikke en trænings metode jeg syntes om.... :doed:
Så.... suk... han har haft håre tider her, og jeg er bestemt ikke hans ven.... :vader:
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Måske en her, der mangler en 2 års vallak ??

Post by Annemaja »

Åh han er smuk :-) Godt jeg har lovet mig kun at ville have ishest - ellers ville det være meget fristende :anonym:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
Post Reply