Endnu en sølle kat

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Endnu en sølle kat

Post by BeritH »

Ja hun er blevet til en fin blød pelskugle.

Hun er dog en anelse upraktisk, når det regner og er mudret, for hun elsker at være ude i al slags vejr. Så hun har fra tid til anden fået tilnavnet "Pladderpoten".

Ellers stortrives hun med livet som rigtig kat, der kan klatre i rigtige træer, fange ting udenfor og hive med ind, bene rundt med de andre katte, lege staldkat osv.

Til gengæld er det faktisk lidt trist at de fleste andre mennesker, der møder hende, er helt benovede over at hun får lov til at løbe ud "sådan en fin kat". Det er sgu synd at man tager for givet, at hvis der er tale om en racekat, så skal den spærres inde i en lejlighed fordi de er "fine". Det ville simpelthen være en forbrydelse at spærre Nala inde igen.

Pelspleje - tja, det klarer hun selv. Hun bliver måske børstet let en gang om måneden.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Re: Endnu en sølle kat

Post by MetteboDeluxe »

Jeg lukkede også Silke, min tidligere hellige birma, ud. Hun var så dum, at hun havde svært ved at finde hjem og en dag forsvandt hun desværre også bare.

Men alternativet til hendes frie hjem ved os, var aflivning, for hun havde så mange stressbetonede adfærdsforstyrrelser og heldigvis forsvandt en del af dem. Bortset fra uldæderiet. Det fortsatte. Desværre.
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Endnu en sølle kat

Post by KatieKat »

Hold da op hvor er hun blevet fin. :elsk:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Endnu en sølle kat

Post by Frieser9460 »

Hold da op, hvor er hun blevet smuk. Tydeligvis en kat, der lever et rigtigt luksusliv nu. :elsk:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Endnu en sølle kat

Post by Godzilla »

Super smuk kat Berit :elsk:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply