Endnu en sølle kat

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
FruTusse
Posts: 1514
Joined: Mon 4. Aug 2008 12:14

Re: Endnu en sølle kat

Post by FruTusse »

Jeg synes da at Nala er sej :mikkel:

Bare hun nu alligevel passer så meget på sig selv så hun ikke pludselig kommer i vejen for en hestehov, det ville ikke være til at bære.

Oscar virker heller ikke til at være bange for ret meget, han synes dog ikke at det specielt fedt når naboens lille skævbenede lortekøter står og gør ad ham inde fra sin have, fordi de kan se hinanden gennem sprækkerne i plankeværket. Men efter at have oplevet det første gang tager Oscar det nu med nogenlunde ophøjet ro og står bare og glor på lortekøteren. :lea: :lea:

Oscar føler sig nu vist lidt alene og forladt nu hvor Charmy ikke har været her i 1½ måned, og han bræger meget og højt hver eneste gang jeg har været ude af døren og kommer ind igen, og han er, stik i mod hvordan han plejer at være, blevet MEGET morsyg.
Men jeg vil nu helst hvis han kan finde ud af tilværelsen som alenekat - han mener helt klart at den der ualmindeligt dumme store sorte/hvide firbenede ikke kan bruges til noget som helst :linski: - for jeg er ikke klar til at skulle finde Charmy's afløser. Det vil være en helt umulig opgave, og savnet er stadig kæmpestort, så det skal helst ikke være foreløbig.

Men skal jeg have en ny kat på et tidspunkt vil jeg helt vildt gerne have en blåmasket Hellig Birma, og en killing, de er simpelthen så smukke, og jeg er jo ret vild med Birma'ernes sind.
Men det er jo heller aldrig til at vide om der pludselig en dag dukker den sødeste, lækreste mittetat op, og så kan det da godt være at det kan tages op til overvejelse.
Bare se Berit, som jo ikke lige stod for at skulle have flere katte ind i hjemmet, men det lavede lille Nala så lige om på. :lea:
SEJ mittetat!! :linski:
Danske oldenborgheste kan og vil
- og jeg har en stjerne af slagsen!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Endnu en sølle kat

Post by BeritH »

ja SEJ er hun, og det var hun også i går hvor hun mødte Lobo. Helt tryg var hun ikke ved situationen, men løbe gør man ikke. Man fortæller istedet hunden, at hvis den kommer for tæt på, så ryger pelsen :wow: :wow:

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Endnu en sølle kat

Post by Frieser9460 »

BeritH wrote:ja SEJ er hun, og det var hun også i går hvor hun mødte Lobo. Helt tryg var hun ikke ved situationen, men løbe gør man ikke. Man fortæller istedet hunden, at hvis den kommer for tæt på, så ryger pelsen :wow: :wow:

BeritH


Skal hun så ikke have en super sej karatekat-veninde??? :hhansen:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Endnu en sølle kat

Post by BeritH »

Frieser9460 wrote:
BeritH wrote:ja SEJ er hun, og det var hun også i går hvor hun mødte Lobo. Helt tryg var hun ikke ved situationen, men løbe gør man ikke. Man fortæller istedet hunden, at hvis den kommer for tæt på, så ryger pelsen :wow: :wow:

BeritH


Skal hun så ikke have en super sej karatekat-veninde??? :hhansen:


Ha ha jo det er sgu fristende, men med 8 katte på matriklen, må jeg hellere styre mig. Ellers tror jeg der er "nogen" der kommer til at se trætte ud :-)

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Endnu en sølle kat

Post by Frieser9460 »

Fnis... når du har så mange, Berit, hvad gør så én fra eller til?? :lol:

Ej, jeg forstår det godt... har jo selv en pæn lille flok derhjemme + hitter, og de tager en del tid; især når man også har andre dyr, som skal passes.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Endnu en sølle kat

Post by BeritH »

Og sådan ser Prinsesse Nala ud i dag :elsk: :elsk: :elsk:

Image

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Endnu en sølle kat

Post by Lena »

Jeg måtte lige tilbage og se hvordan hun så ud da du fandt hende.......... Sikke en hale hun har fået.......


Det var godt at hun gemte sig i din hæk, Berit!
User avatar
stardancer
Posts: 525
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Endnu en sølle kat

Post by stardancer »

Smukke misser :elsk:
/Sofie
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Endnu en sølle kat

Post by Annemaja »

:elsk: :elsk: :elsk:
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Endnu en sølle kat

Post by aribeth »

hvor er hun flot!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply