Bliver du fortørnet...

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Bliver du fortørnet...

Post by JannieT »

når man skifter "luften" ud med "penis" i sangen "Der er noget i Luften"?

Det gjorde forfatterens barnebarn, og han har nu krævet æresoprejsning, erstatning samt ønsket at Danmarks Radio tilpligtes at bringe en mindeudsendelse om Vilhelm Gregersen :hhansen:


http://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt ... 774813.ece
Alt er relativt
User avatar
BeritH
Posts: 3114
Joined: Mon 3. Mar 2008 12:08

Re: Bliver du fortørnet...

Post by BeritH »

Næh - det gør jeg ikke. Men jeg undres i mit stille sind over, hvad det er, der så sjovt ved at skrige "pik og patter" offentligt.

BeritH
Nej gud fri mig da vel om jeg skulle mene noget om det - offentligt!

Husk at jeg skal tituleres Deres Velærværdighed

Nu med egen kirke - frelse og syndsforladelse tilbydes mod mindre vederlag
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Bliver du fortørnet...

Post by annetteB »

næ, jeg bliver ikke mere fortørnet end jeg bliver underholdt...og dét er IKKE meget.
:traet:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Bliver du fortørnet...

Post by Frieser9460 »

Niks, ikke fortørnet overhovedet... men jeg synes, det er lidt plat og unødvendigt...
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Bliver du fortørnet...

Post by Nina »

Nej, jeg bliver hverken fortørnet eller forarget.

Jeg undrer mig bare over, hvad der får folk til at "underholde" andre mennesker med deres "obskøniteter". - Forstået på den måde - at HVORFOR er det så nødvendigt at bevidst "trykke på andre menneskers knapper"?

Madonna (sangerinden) har fornyligt - igen - eksponeret sig selv uheldigt.
Hvorfor har hun behov for at vise sine brystvorter til alle?
Hvorfor har hun lavet "Hitler-tegn" over for jøder?

Hvorfor vælger kunstnere at udstille døde grise i glasmontre, udstoppede hundehvalpe, en lort i en dåse, guldfisk i blendere?????????????????

Det er bare nogle eksempler - jeg orker ikke at finde flere, men det er vel heller ikke nødvendigt. :ehj:

Er de bange for, at blive glemt - at deres musikalske talent er falmende eller kunstnerne ikke har fået den opmærksomhed, som de mener, at de fortjener?

Jeg aner det ikke - men jeg finder det lidt "sygt" på en måde.

Forøvrigt er jeg lidt "StormP'sk-agtig" i dag ... Jeg har fået øjenbetændelse ... og som en af StormP's vagabondkarakterer svarer på spørgsmålet: "Hvad synes du om verdenssituationen"?
Svaret var: "Det ved jeg ikke - jeg har fået noget i øjet". :skoer:

Venlig hilsen
Nina
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Bliver du fortørnet...

Post by aribeth »

Jeg synes Ulf er et fjols... jeg synes penissangen var morsom, men er blevet noget udvandet på det sidste...

Eller... jeg synes folk skal lade sig forarge over hvad de vil, men jeg synes også folk skal more sig over penis hvis det er det de vil!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
99E
Posts: 8010
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:33

Re: Bliver du fortørnet...

Post by 99E »

Nina wrote:Forstået på den måde - at HVORFOR er det så nødvendigt at bevidst "trykke på andre menneskers knapper"?

Som kunstner synes man vel, det er "nødvendigt", fordi man mener, kunstens raison d'être er at sætte verden til debat - at få folk til at tænke.
Det kan man blandt andet gøre ved at "trykke på deres knapper". Ved at provokere. Ved at udstille paradokser, hykleri, uligheder.
Også ved at vise det grimme og det skræmmende.

Men når det er sagt forstår jeg heller ikke at det i sig selv skal være sjovt at turde prutte, bøvse eller sige pik.
- Ninie.

It's not the size of your rope - it's how you wiggle it!
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: Bliver du fortørnet...

Post by misssophie »

det er mig inderligt ligegyldigt... :ehj:
Misssophie
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Re: Bliver du fortørnet...

Post by Nina »

99E - Jeg tør godt at prutte! :jeanie:

Jeg havde endda en spas engang, hvor jeg havde købt en pruttepude i Rema1000 for en billig penge.

Jeg var til min fars 80'års fødselsdag i mine forældres sommerhus - hvor vi hyggede os på terrassen ...

Jeg anbragte så pruttepuden under min højre balle - og bedst, som min bror stor (lettere foroverbøjet) hen over mig for at fortælle mig noget yderst vigtigt - så "trykkede jeg den af"!!!!
:viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben: :viben:

Jeg KAN ikke beskrive dét ansigtsudtryk, han kom med. :lolskilt:

Dét var sjovt!

Da det gik op for ham - at det var en pruttepude - så fik han den med hjem - for der var da lige noget, han skulle prøve. :-?

Men - dét er da vist ikke at sammenligne med de andre ting, jeg tidligere har skrevet om.

Venlig hilsen
Nina
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Re: Bliver du fortørnet...

Post by CXEC »

Og så glemmer han AT ophavsretten til sangen ER udløbet! Mit gæt: Han får ikke medhold.
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Post Reply