Juni statustråd

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
JannieT
Posts: 773
Joined: Fri 17. Oct 2008 22:09

Re: Juni statustråd

Post by JannieT »

Her er der møbler der foræres væk:

http://gratisgenbrug.dk/index.php?optio ... &Itemid=26
Alt er relativt
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Juni statustråd

Post by sinesmølf »

Jeg er rigtig træt af at Søren skal gå i en klasse uden nogen af dem han selv betegner som sine gode venner. Det er fejt over for en dreng som har svært ved at sige fra og er så ekstremt reseveret at han tæt på aldrig bruger pædagogerne og kan vente med at blive syg til vi kommer og henter ham om eftermidagen.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni statustråd

Post by udlandet »

Jeg har fået noget! GRATIS! Et gravsted :viben: Kan man optage lån i det? Jeg er jo ejer af et stykke jord 25 år frem! Jeg bestemmer over dette stykke jord! Når mine söskende har väret hos dyrlägen skal de IKKE bo der bagefter :jeanie:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Juni statustråd

Post by aribeth »

Sine, har der ikke været noget "ønske"-snak om hvem man gerne vil i klasse med?!

Kan du ikke insistere på han kommer i den "rigtige" klasse?! eller i hvert fald forsøge?!
Raxacoricofallapatorius
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: Juni statustråd

Post by Pernille B »

Tror ikke der er nogle forsikringsselskaber der udbetaler erstatning for at ens egen hund har ædt møblerne. Jeg ved det ikke, men jeg tror det nu ikke....
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Juni statustråd

Post by Lena »

Nej, jeg tror ikke at forsikringsselskabet dækker når det er ens egen hund der har ødelagt noget.

Men masser af gaffatape........ og virker det ikke, har du ikke brugt nok :hhansen: og så et kæmpe stykke kraftigt stof som du smider hen over.

Han er jo nok ikke helt færdig med at afprøve bisserne endnu.
sinesmølf
Posts: 1436
Joined: Fri 1. Sep 2006 23:48

Re: Juni statustråd

Post by sinesmølf »

Katrine der har været ønske snak, men det var åbenbart kun snak :ked:

De rykker ikke rundt på eleverne nu, det svare til at åbne pandoras æske. Jeg skal over at tale med lederen i morgen. Jeg har allerede let kvalmen og en klar forventning om at blive forsøgt anderkendet fordærvet.
hilsen sine

:sine: Tilbage i b
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni statustråd

Post by udlandet »

sinesmølf wrote:Katrine der har været ønske snak, men det var åbenbart kun snak :ked:

De rykker ikke rundt på eleverne nu, det svare til at åbne pandoras æske. Jeg skal over at tale med lederen i morgen. Jeg har allerede let kvalmen og en klar forventning om at blive forsøgt anderkendet fordærvet.

Bare bliv ved, det skal forsöges. Krydser fingre!
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Juni statustråd

Post by udlandet »

Jeg fatter bare ikke det der med ham Seebach. Han er klam, dum at höre på, hans sange er dödsyge og ensformige. Fatter nada.
Pernille B
Posts: 247
Joined: Tue 4. Mar 2008 03:12

Re: Juni statustråd

Post by Pernille B »

udlandet wrote:Jeg fatter bare ikke det der med ham Seebach. Han er klam, dum at höre på, hans sange er dödsyge og ensformige. Fatter nada.


Så meget enig... Synes han er en værre tudeprins at høre på.
Pernille

Team CoDa ox
Distanceridning
Post Reply