Patetiske rygere

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Patetiske rygere

Post by Lone »

Nu sidder jeg her og skal forestille at arbejde - samtidig med at jeg huserer på strigler.dk. Som vanligt rækker jeg over i pakken med smøger for at tænde endnu én - og opager at pakken er tom. Ingen panik, for jeg havde da vist en halv pakke mere - eller var det igår? Ja, det var igår. Og jeg gider ikke køre til købmanden - så den vilde jagt går: et skod i oilskinsjakken, måske et i tasken- kunne der være et i askebægeret i stuen? Vi rygere er dybt patetiske - det eneste jeg kan glæde mig over er, at min dovenskab alligevel overstiger mig trang til at ryge - for jeg gider ikke køre til købmanden. Gad, vide om jeg kan få manden til at komme hjem lidt før? :twisted:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

SÅ doven er jeg alligevel ikke :D Hvis jeg løber tør for smøger, bliver jeg fuldstændig desperat - jeg ville køre ned over grænsen efter nye forsyninger, om nødvendigt :evil: Så jeg er da ikke patetisk, er jeg? :oops:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hej Johanne :D Hyggeligt at se dig herinde. Og held at lykke med at skaffe nogle chips :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Vi skal gøre vores bedste :mrgreen:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Post Reply