Numerologi - tror du på det?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Numerologi - tror du på det?

Post by Lone »

Jeg har altid ment at numerologi var noget værre ævl! Hvordan skulle det tilfældige navn ens forældre har valgt kunne påvirke hele ens begavelse, succes i livet, holdninger - eller mangel på samme - Jeg mener: ofte var man jo lige tæt på at komme til at hedde noget andet? Og som forældre ved man jo, at man havde listen med alle navnene - det kunne ligeså godt have være Marie som Cecilie - som min datter hedder - og se bare hvor vankelmodig jeg var: hun kom til at hedde begge navne! Og kom ikke og sig, at den store kosmiske kraft styrede det valg - for så [b:b925dfc550]er[/b:b925dfc550] der uretfærdighed til: min yngste datter har det særeste mellemnavn - Ville en god kosmisk kraft ikke have trukket det ud af min hjerne, INDEN jeg skrev det på blanketten?!! :evil: Men anyway - nu har jeg skam lige testet mit navn på en af de utallige sider der kan den slags - og fået mine værdier - og det er jo fantastisk som det går!! Jeg er både den naturlige leder, i risiko for at blive berømt og rig - og profet! Der står også at jeg skulle bruge lidt mere energi på partnerskabet - men nu checker jeg lige mandens, før jeg anstrenger mig - måske sir hans noget andet og man skulle jo nødigt forivre sig! :twisted: Men her et lille uddrag - det må man da tro på: :P [color=red:b925dfc550]´´Du har gaver som profet, der placerer dig i en position, hvor du kan arbejde uselvisk for menneskeheden. Et besværligt mål at leve op til, når det er bedst. Du kan arbejde som leder i befolkningen eller inden for kommunalt arbejde og fremme bedre levestandard for de mere uheldige. Driften i din karriere kan komme til udtryk gennem optræden på scene og lærred eller som en dynamisk prædikant eller lærer. Din egen livsholdning skal ligge over gennemsnittet. Du kan opnå berømmelse og anerkendelse på et eller andet område, og da denne vibration skænker store kreative muligheder, vil kunst eller en profession som opfinder være dit mest indlysende valg. Du har evnen til at tappe de kreative kilder og at bibringe dit arbejde en inspiratorisk berøring, som vil påvirke de sjæle, som kommer i kontakt med, hvad du end skaber. Du er i sandhed inspireret.´´[/color:b925dfc550] Ikke sandt :mrgreen: ?!!! Læg lige mærke til - enten kan jeg være en stor leder i befolkningen - [i:b925dfc550]eller[/i:b925dfc550] i kommunalt arbejde - :cry: - sikke en skæbne!! Ja, ja - jeg har en stor fremtid bag mig! :twisted: :roll: [url=http://www.k-web.dk/steen/atselvudvikle/vaerktoj/numerologi.asp?vok=8&kon=4&tot=3&dat=0&rea=3&hav=5&man=28]Stens Hjemmeside - numerologi - flink fyr ham![/url] Gad vide hvorfor jeg ikke bare passer mit arbejde, istedet for at læse denslags?!
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

I sandhed dybt morsomt, det her. Jeg var skeptisk på forhånd, og efter at have læst følgende om mig selv, har det ikke ændret sig spor ´´Du ønsker at være blandt de bedst klædte ud fra modebladene eller i det mindste at være foran i stil, og du bærer lyse farver med god smag´´ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Komplet latterligt.
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Vi kan jo alle se at du bærer lyse farver på dit billede!! :lol: Så nu må vi tro på numerologi - det har jeg ellers aldrig gjort :D
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Jeg nærer samme slags beundring for numerologien som jeg gør for krystalterapi, irisanalyse, mellemkødsaftryk, shamanisme og ikke mindst kineseologi! (læg dig med en banan på maven og lad mig bøje din arm: så skal jeg fortælle dig, om du er allergisk over for bananer - eller bare ville se BRAND godt ud i banangult!) Kom ikke og sig, at det ikke kræver talent at slå sig ned som fx. Numerolog: Uden talent må det være UMULIGT at holde masken samtidig med at man malker klienterne for den ene femhundredemand efter den anden imens løfterne om guld og grønne skov flyder som skidt fra en spædekalv!
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Okay, HHansen, så blev jeg foreviget i en af mine mange lasede, hvide stald- og male-arbejds-t-shirts. :oops: Men den eneste forskel på mit hjemmearbejdskluns og mit arbejds-arbejdskluns er farven - mit ´´pæne´´ tøj er stort set ligeså laset - det er bare sort, så man ikke så godt kan se malerpletterne :D Gud ved om man ville have evner for numerologi eller den slags? Hvis folk er så nemme at narre penge fra, burde man jo overveje et karriereskifte (og forresten er jeg, ifølge numerologen, sigøjner med behov for evige forandringer 8) ). Kunne man måske udvikle en helt ny retning - og blive rig? Jeg kunne måske tage bogstaverne? :twisted: jeg tror sgu jeg har fat i noget godt her... :wink:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Antyder du, at numerologerne er nogle simple plattenslagere, der udnytter folks godtroenhed og naivitet? Som laver penge på at folk elsker at høre at de er den nye frelser, statsleder eller en succesrig kommnalt ansat? Prøver du at sige, at kun tåber tror på den slags? Tak for kaffe sir jeg bare :twisted: - du er ikke bange af dig!!
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

Nej, jeg ANTYDER det skam ikke. Jeg er ikke den, der giver mig af med antydninger! :roll: Det er rent faktisk min inderste religiøse overbevisning, at det forholder sig sådan..! :mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

tsk, tsk, nu ikke så hurtige. Når jeg afprøver Steens, passer tingene rigtig godt! Jeg har, efter at jeg har skiftet navn (dog uden numerologisk assistance!) fået et fantastisk forretningstalent. Jeg Må simpelthen være leder af en koncern af de store (der STÅR at den er stor!) Og jeg tjener styrtende med penge, pga. dette finansgeni-navn jeg har taget mig. Jeg er godt nok førtidspensioneret, og dermed ludfattig, MEN nu skal man jo ikke være så negativ, vel? Jeg er da kun 50, så det kan vel nås endnu :roll: Min numerolog-freak-veninde, som iøvrigt var meget fortørnet over at jeg sådan bare valgte mit navn selv, mener at det er min veludviklede intuition, som gjorde at jeg kunne vælge så effektivt, uden hjælp fra en autoriseret på området. Hun har dog brokket sig over at der kun er ét N i Gunilla, det bør jeg få lavet om, mener hun. Måske skulle jeg overveje det, så jeg kan blive stenrig UDEN at være direktør for Microsoft. :lol:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Ja, hvilke uhyrlige konesekvenser dette kan have. Mine forældre havde valget mellem Rugård og Glarborg som deres børns mellemnavne. Tænk hvis de havde valgt Glarborg, istedet for Rugård? :evil: Så var jeg måske endt som en sølle selvstændig, der underviste i It, altid glemte at indberette moms og havde en have som et vildnis!! :twisted: Nej, nej - man skal ikke spøge med denslags - det er skam alvorlige sager. :cry: Hilsen Profeten Lone - med succes i pengesager ! :P
Post Reply