Godmorgen kære medstrigler

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Godmorgen kære medstrigler

Post by Lone Beck »

Klokken er kvarter i otte, og på det her tidspunkt plejer jeg - i rimeligt stresset tilstand - at være på vej mod børnehave og skole og arbejde. Men jeg er syg - hoster, nyser og har feber - så her kan jeg sidde og hygge mig i fred og ro med en kande te og strigler.dk. Intet er så skidt at det ikke er godt for noget :D Ret længe skal det dog ikke vare. for i stalden står fem heste og venter på deres morgenfoder. De kom ind for første gange i aftes. Jeg fik nemlig halm hjem i går (har I prøvet at bøvle med det skidt, når I samtidig plages af en heftig hoste? Det er jævnt irriterende). Mon influenza kan rides væk? Jeg har lyst til at ride en tur, i hvert fald. Sikke en pragtfuld efterårsmorgen - kølig og klar... Men det gør man jo bare ikke - rider, når man er syg. Heller ikke selv om man ville få det meget bedre... :roll: tåbeligt. Ridning burde optræde som behandlingsform på linje med smertestillende,febernedsættende, beroligende og opkvikkende medicin. SAMT diverse former for psykologisk terapi. Ridning virker da meget bedre - men ER selvfølgelig stærkt vanedannende :wink: Kan I have en rigtig god dag, alle sammen - husk at skrive indlæg, der kan underholde en stakkels, syg medstrigle 8)
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

God formiddag Lone !! Du er ikke den eneste der har det elendigt, og brug for ´´Terapi´´.. :? Jeg sidder her med en ubændig trang til at sygemelde mig, da jeg bare har en Off-day !!!!!! Ikke snue, ikke hoste, ikke brug for te eller andre varmen drikke, men bare brug for at være mig, og mine heste !!....Jeg har ikke været hjemme de sidste 14 dage, og syntes at der er ting der halter. Det halter alle vegne, hestene trænger til at blive rørt, entren´ skal males,indhegninger gåes efter, ordnes boks til en ny pensionær, og haven skal rendes over af en meget flittig person med meget god tid.... :roll: Jeg skal arbejde hver dag denne uge, og i weekenden, har anestesi afd. fra sygehuset erklæret min grund for beslaglagt til familieudflugt.... :shock: Og de skal bruge min bålplads, som er der et eller andet sted bag det høje græs, og de skal bruge min gårdhave, som er der et eller andet sted, bag forgroet citronmelisse og mynte.. :oops: Jeg har ikke tid til at besøge Madammen og Kondanizza, som jo er flytte hjemmefra for en tid, og lur mig om ikke Madammen går og skummer over den manglende særbehandling.. :roll: ..men jeg har ikke otte arme og otte ben...VEL ???? I næste uge skal jeg igen rejse udenlands i forbindelse med mit nye job!! Spændende JA, men den dårlige samvittighed over igen at skulle hjemmefra har allerede meldt sin ankomst, og det giver en vis uro i kroppen, da alt det der halter måske ikke når at blive færdig gjort.... :( JEG VIL UD OG RIDE; OG JEG VIL UD OG KØRER SULKY !!!!... :cry: ...men jeg skal arbejde, arbejde, arbejde... Gid det var mig der var forkølet, så jeg havde en gyldig sygemeldings grund....
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

NEJ hvor er det altså synd for dig... Og jeg tror helt bestemt det hjælper med en ridetur, men blive indenfor indhegningen HVIS du du skulle blive svimmel :mrgreen:
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeanie: Det er da den rene jammer og elendighed :shock: Hvad er det for et job du har fået? Mit hjerte bløder for Madammen. Hun kan da umuligt have gjort sig fortjent til en sådan forsømmelighed? :wink: (altså nu har jeg mindst 50 gange løftet den killing ned fra min frokosttallerken - hvorfor fatter den ikke budskabet? :evil: ) Hvis jeg nu hoster mod syd, UDEN at holde mig for munden, kan det jo være du er så heldig at blive smittet :D Jytte: Jeg er også ganske sikker på at det skal rides væk. Men ride Madigan på banen? :( I MIN tilstand? :cry: Jeg bliver udmattet bare ved tanken...*hooooost*
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Jeanie

Post by Jeanie »

Host Lone Host !!.. :D Ja det er den rene jammer og elendighed, og det er ikke blevet mindre af at jeg lige til min store forskrækkelse, har opdaget at der er rotter i stalden... :x og de er gået i sækken med soyaskrå, så det har jeg nu ud over hele gulvet, hvilket lige har koste mig det kvater jeg skulle have brugt på mig selv, inden jeg skal på job... :roll: Oh nej! Madammen bliver trods min manglende tid, med sikkerhed ikke forsømt, hun er blot i træning, og snart vil hun kunne nydes af landets trav entusiaster på landets baner, og forhåbenligt kan hun være med til at tjene lidt til hendes otium, så hun kan nyde dette, på en fold der er grønnere end de andres, for mindre kan vel ikke gøre det i dette tilfælde, for menneskeheden så velskabte eksemplar af en TRAVHEST... :wink: ..den smukke tøs, hun er savnet trods hendes til tider abnormale opførsel !! Og ang. mit nye Job, så skal jeg til at køre rundt og sælge foder, for et af Tysklands største foder firmaer, og det også til private stalde med fem heste og op efter, så sig til hvis du vil have et besøg, vi har meget andet mundgodt til heste udover foder. Om ikke andet kan du da få lov til at give en kop kaffe til en sølle handelsrejsende .. :wink:
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg gi'r gerne kaffe, Jeanie (bare jeg selv slipper for at drikke det sprøjt) :D Nu er jeg jo bosiddende i Vendsyssel, så til foderet er der kun én ting at sige: Hva' koster det? Du må altså oplyse os om, hvor og hvornår Madammen skal løbe. Jeg vil ud og heppe. 8) Og HHansen vil med, er jeg sikker på :D
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Jeanie, hvilket foder er det du er begyndt at sælge. Lone du ved jo godt vi skal drikke kaffe den 2. oktober
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jytte, jeg skal ikke drikke kaffe - hverken den 2. oktober eller nogen anden dato. Addd :( Vi skal da se på hingstebasser 2. oktober - og så kan DU bælle alt det kaffe, du lyster, mens JEG holder mig til en dejlig og næringsrig cola :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Tja. si kan jo kun håbe de er blevet bedre end det der blev indsynet igår, ellers er der ikke meget at køre efter :cry:
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
Jeanie

Post by Jeanie »

Godmorgen... Jytteh du spørger hvilket foder..!? MARSTALL Venligst Jeanie
Post Reply