Tror han følger efter mig

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Tror han følger efter mig

Post by Lone »

Der er en jeg tror følger efter mig. Ligemeget hvornår jeg kører er han der - venter, holder øje. Jeg har ikke rigtigt set ham, ved kun at han kører i en mørk kassevogn og at han flere gange om ugen holder i vejkanten, lige der hvor jeg kører forbi. Han holder der altid når jeg kører om morgenen og når jeg kommer hjem om eftermiddagen - så det føles helt klart, somom han har fundet ud af hvornår jeg er hjemme og hvornår jeg skal ud. Det er så ubehageligt. Hver eneste gang jeg skal køre forbi er det med bankende hjerte og jeg kan mærke at jeg blir helt svedig i hænderne af nervøsitet og angst. Jeg forstår ikke at han gør det og hvad han får ud af det? Og jeg forstår ikke hvorfor han har udvalgt sig mig, som den han følger efter, holder øje med? Sommetider holder han i den anden side af vejen - og altid når jeg kommer hjem, så jeg kan se hans skygge i kassevognen - dér hvor han åbenbart står og holder øje med mig. Jeg har snakket med andre heromkring - om de kender ham, véd noget om ham - og faktisk er der en, der kender en - der kender ham lidt. Han er pensioneret politimand, siger de og det gør mig på en måde endnu mere nervøs. Det er somom han bare stirrer og stirrer. Han har gjort det med andre, siger de - og han har vist gjort det længe, måske flere år. Måske siden han blev pensioneret fra pollitiet - det er der nogen der siger. Jeg tror han hader mennesker og især kvinder. Jeg kan forestille mig en bitter mand, der i sin tid ved politiet har haft lyst til at tryne folk, en rigtig grov type - nu udlever han det åbenbart. Jeg er nervøs hver eneste dag. Det er ikke rart, at tænke på om han er der eller ej. Gid jeg dog i det mindste havde set ham rigtigt - men det enste jeg har set er de røde glimt fra bagruden i kassevognen. De røde glimt og så de hvide kuverter i min postkasse. Han ved nøjagtig hvor jeg bor. Jeg er bange for hvad det ender med. Han har mægtige venner - denne pensionerede politimand - folk der beskytter ham. Folk i høje stillinger. Alle kuverterne er adresseret til mig - der er girokort i. Jeg skal erklære mig skyldig og betale. Fartbøder!
Guest

Post by Guest »

Det lyder væmmeligt :shock: Kan du ikke ringe til politiet, noget må du gøre, for det er da en unormal opførsel han lægger for dagen, og ingen skal finde sig i at blive overvåget hele døgnet, og han har ingen ret til at dele bøder ud til dig. Jeg syntes godt nok det lyder uhyggeligt.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Sådan en har vi også her på Bornholm. En rigtig fæl en :shock:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Lone, du kan sgi da bare køre ordentligt. Vi ER nogen der ikke har fået en fartbøde i 8 år. Den fik jeg så også 1 uge efter jeg havde erhvervet mig kørekortet. Jeg var noget pinlig da jeg rystende gav den storsmilende politimand min lille lap papir med BESTÅET KØREPRØVE. Camilla - der altid overholder fartgrænserne 8) (jeg mangler en engel smilie)
God d
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Sådan en har vi også her, han er bedst når han holder i MIN indkørsel :mrgreen: der kører jeg nemlig ALDRIG for stærkt. SÅ jeg har set ham og også snakket med ham, en ellers flink fyr hvis han nu bare vill holde sig til at holde i MIN indkørsel og ikke indimellem vruge de andres.... Det var nu ikke ham som jeg mødte forleden dag, han havde sin rader med øvvv, havde kørt halm og ville hjem og have aftensmad og pludselig springer der en lille sort mand ud foran bilen :evil: Han var godt nok ved at blive spist af Sally (hun passer jo på sin mor) ... hihi ´´lille dame´´ kaldte ham mig :wink: hmmm men det var vist før jeg steg ud ag bilen.. .
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Aj, Jytte, det ville jeg altså gerne have set :lol: Trynede du ham fuldstændig? :lol:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

næsten, men jeg slap nu ikke ofr bøden alligevel, han fik ikke medlidenhed med min store dyrlæge regning hellel :roll: dumme mand, han kan bare vente sig til han stopper os næste gang så slipper jeg Sally løs :lol: så kan han se om han kan få min underskrift på at jeg har fået en bøde...
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
Post Reply