Hjem fra ferie, og hva'så !!??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Jeanie

Hjem fra ferie, og hva'så !!??

Post by Jeanie »

Hjem fra ferie og hva' så ?? Ja... så åbner man naturligvis al den post der er kommet, både den i postkassen og den elektroniske.. :) Og i den elektroniske finder jeg en mail, der spørger om jeg er en STRIGLE..?????.. :shock: ......og JA gu' er jeg en STRIGLE..både på den ene og den anden facon, og jeg elsker at STRIGLE..mine heste naturligvis, og børste, stryge min mand med hårrene, når jeg skal opnå noget ( eks. låne hans credit card, til indkøb af rideudstyr.. :P ) Nå men til pointen ??????!!!! Har ikke haft adgang til internettet i 14 dage, eller er det 16..??..pyt !!... :wink: ..men hvor er ´´Møddingen´´..??? er det omdøbt, lukket, ændret....??? Eller er det STRIGLER.DK, der bare er ´´Møddingen´´ eller er det noget helt andet..???? :?: :?: Uanset hvad, så har jeg da gjort mig den ´´ulejlighed´´..at registrere mig som medlem på denne,sikkert ganske udemærkdede side,som jeg ikke har givet mig synderligt meget tid til at nærstudere, hvilket jeg vil gøre i nærmeste overskuelige fremtid ! Foreløbig skal jeg lige sluge indtrykkene fra min fede ferie, og dernæst er der jo arbejdet at passe, men jeg håber at kunne få nogle fantastiske og hyggelige timer her på sitet, i selskab med, kan jeg se , flere [b:31decd7551]kendisser[/b:31decd7551] fra * BIB-nettet*.....dejligt at opdage noget spændende i posten, efter endt ferie....så var det ikke regninger det hele.. :D Jeanie
Lone

Post by Lone »

Hej Jeanie!! Altså vi har med stor omhu udvalgt en flok mennesker, som vi anså for at være nogle værre strigler - så vi kke bare skulle snakke med os selv!! :P Og så håber vi, at der kommer andre strigler til, eller folk der kan li at strigle! :D At I trækker endnu flere strigler eller striglende til dette forum! :D Hvad I vil strigle må I selv om - hvordan og hvor tit - bare I gider læse, skrive, debattere, grine, græde, fnyse, give gode råd osv osv. :P Hvem er vi så? Klik på Portal - så skan du se hvem der har startet det. derude kan du også klikke på Staff - der er vi også - og på Memberlist - der er vi alle!! Ja, vi er bare nogle strigler, der gerne vil lave et seriøst debatforum, der fungerer som SUPPLEMENT til alle de andre fora - Heste-nettet, hesteforum - og hvad de hedder allesammen. Der er ikke noget enten -eller, man kan være allesteder - :P Vi kommer alle fra Hestenettet og er stadig velkomne der - men jeg ihvertfald skriver slet ikke derinde mere - jeg orker ikke at skrive mere end et sted - og det er her. Vi var også lige rundt om Møddingen - som lukkede - og så besluttede vi at lave vores eget. Vi er altså ikke en afløser for Møddingen eller noget andet - vi er bare noget helt nyt! 8) Dejligt at du fandt herind - glæder os til at læse mange indlæg fra dig - og fra alle I andre!! :P
Jeanie

Post by Jeanie »

Takk så mycket !!! Til både Lone og Anne for lidt info !!.. :) Så er jeg da blevet lidt klogere, og det er jo ingen skade til , at sluge lidt viden, hvad enten der er af den ene eller anden slags !! Nu er det så bare at jeg er f*..... teknisk ubegavet, og det vil med tiden sikkert volde mig en del problemer, med al den ´´teknik´´ der ligger her i foraet !! Jeg ville eksempelvis gerne have sat et lillle billede ind, af mig - Sagde hunden, men kan ikke finde ud af det, og har fakta pt heller ikke noget billede - Men det kommer...men i så fald, at jeg har brug for hjælp, og her mener jeg MEGET hjælp, så vil jeg altså ikke at i bliver trætte af min spørgen... :oops: ...VEL !!!? Nå men anyway, jeg skal gerne deltage i debatter og det der ikke batter.... :D Jeanie
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Hej Jeanie - og velkommen til :D Du skal ikke være ked af det med billedet. Vi andre har haft samme problemer. Du skal bare plage LoneSchannon - endelig ikke holde dig tilbage - hun hævder at det er SÅ nemt :twisted: Jeg glæder mig til at høre om Madammens udfoldelser. :shock:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Lone

Post by Lone »

Kære Jeanie! Det med billederne skal du ikke være ked af - læs vejledningen og spørg mig gerne!! 100 gange!!! Lone (den anden Lone) kan stadig ikke finde ud af det - og jeg har siddet mangen en sen nat og virkelig prøvet og prøvet - men fatte det....dog har hun fået sat et profilbillede ind, men jeg tror det var mere held end forstand!! Så bare spørg -ingen kan være værre end Lone!!! (NU kvæler hun mig !! Godt der er et helt hav imellem os!!)
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Det kundgjøres herved at: På grund af vores kære medstrigle, LoneSchannons alt for tidlige bortgang, søger strigler.dk ny webmaster. Der kræves ingen særlige kvalifikationer. Da Lone Beck er indisponeret i de kommende ca. 16 år, har vi også behov for en vikar, der kan indtræde som superstrigle til hyggesnakken. For at komme i betragtning til dette ærværdige kald, skal du være intelligent, lærenem, velformulerende, sympatisk, charmerende, omgængelig, diplomatisk og have en betydelig psykologisk indsigt. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Lone

Post by Lone »

he, he - hun skal da bare være dum til billeder!! R.I.P
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Post by Skjold (Tidl. SL) »

[quote:a9d74efb1d=´´LoneSchannon´´]Altså vi har med stor omhu udvalgt en flok mennesker, som vi anså for at være nogle værre strigler - så vi kke bare skulle snakke med os selv!! :P [/quote:a9d74efb1d] *Skriiiiig* :shock: :shock: Jeg fik også den famøse mail, - men valgte i første omgang at ´´overse´´ hentydningen om at jeg skulle være en strigle...!? Mig, stemplet som STRIGLE? :shock: (For jeg må jo være en STRIGLE, og ikke bare en der ka' li' at strigle - for jeg har jo ikke nogen hest at strigle på!) Hmpmfh! :roll: Men nu vil jeg altså vide det...! (Eller...det vil jeg nok ikke når det kommer til stykket! :wink: ). Hvad har jeg dog gjort for at blive stemplet som STRIGLE?!? :roll: Og så, så vidt jeg lige kan gennemskue, pt. den YNGSTE STRIGLE herinde. Er jeg virkelig SÅ slem..!? :cry: ....Men STRIGLE tænkte jeg, - f*ndme nej! Dog blev jeg da nysgerrig efter at se hvem det er der FRIVILLIGT stempler sig selv som strigler, - og da hoppede jeg på vognen! :P Nå, ville egentlig bare ønske Jeanie, og kommende strigler, velkommen :D /Punktummet
Post Reply