Hjem fra ferie, og hva'så !!??

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Post by Lone »

Vi tænkte du passede godt ind blandt de andre strigler....! Det var da sødt af os? En strigle er jo mange ting. Det kan være en blød en af ægte hår, som hestene elsker. Det kan være en med lange børstehår,som svirper støv, snavs og skidt væk. Den kan være hård og fast - og kradse al det underliggende op. Den kan være lille og handy og ligge godt i hånden og brugbar i mange situationer. Den kan også være pæn, nydelig og lidt dyr - og pynt pænt i striglekassen. Du har ikke GJORT noget - du har KVALIFICERET dig - som en god lille strigle... Du er iøvrigt ikke den eneste yngre strigle vi har inviteret - de andre har bare ikke haft tid endnu. Men velkommen til dig også.
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Godt så! (For lidt kort research afslører en gennemsnitsalder herinde der hastigt nærmer sig det dobbelte af min alder... :roll: :lol: ) Men dem, de yngre, vil jeg så glæde mig til at se... Også dem. :lol: Med de muligheder for hvad en STRIGLE er, så er jeg faktisk ikke så skræmt af at være en sådan. Men hvilken jeg er, - det vil jeg, [url=http://www.strigler.dk/phpBB/phpBB2/viewtopic.php?t=99]jf. atengstedts indlæg[/url], liiige overveje lidt :lol: /Punktummet
Post Reply