Søren Ventegodt

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
JulieT
Posts: 928
Joined: Tue 22. Nov 2005 23:03

Post by JulieT »

Ej altså, det har jeg slet ikke fulgt med i. Hvor træls. Jeg kommer da heller aldrig nogle steder.

Vaginal akupressur? :shock: :? ](*,) =; Hvilke akupunkter er det lige, der ligger i fitten? Jeg har jo været på shiatsu-kursus engang, og jeg kan ikke helt huske at vi havde brug for stigebøjlerne i den anledning.

Julie
Lone

Post by Lone »

For oplysningens og udbredelsen af almen viden og viddets skyld, Julie: tag en konsultation hos Ækle-Klamme-Søren og giv os et fyldigt, sobert og ganske objektivt referat af begivenheden. :mrgreen:
:P

Man må ofre sig for folket, som Mao sagde......
:mrgreen:

Man må kæmpe for ophør af elitens undertrykkelse af folket - krybe på baríkaderne og slås!!!! :twisted: :twisted:

Kvinde! kend din krop - og din lus på travet - stig op på briksen hos Søren hin Frastødende - og lad os alle vide om der er akupunkter i den du ved nok.

Du trænger vel osse til lidt spænding og nye input (ha,ha), nu du sir du aldrig oplever noget :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
Nin@
Posts: 50
Joined: Tue 22. Nov 2005 02:11

Post by Nin@ »

Han virkede da skingrende skør ](*,)

Men folk tror virkelig på de mest utrolige ting - man tror det er løgn :^o

Prøv at bevæge jer længere ind i den alternative jungle - altså længere ind end til grøn te og zoneterapi, helt ind til området for 'psyskisk akupressur' udført ved håndæltning og mobbemetoder af denne selvbestaltede guru :cry:

Jeg kender en, der siger at hun har 'et omvendt stofskifte' - det har hun fået at vide af en alternativ 'behandler'. Naturligvis kan der bestemt være noget om [i:b2f88673bb]noget[/i:b2f88673bb] af det, men temmelig meget af det virker ret langt ude i hampen, og bare som noget, der, hvis det siges ofte nok, ender med at blive en 'sandhed', de så kan sidde sammen og hygge sig omkring :roll:

At få folk til at tro på næsten hvad som helst - det kaldes bondefangeri :cry: Og det er da synd at snyde folk, også bønder :wink:

Og ikke nok med at han misbruger sine patienter - han tager sig også af at behandle Kræft og HIV med sine holistiske metoder. Man bliver da mere end en kende forarget :evil:
:-) fra Nina
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Måske næste strigle træf ( som jeg håber at kunne deltage i) kunne foregå ved denne mageløse og fanatiske vagi pressur guru... Så kan det være at manden kommer på andre tanker...
Ikke at jeg kæfter så meget op :D men der er bestemt andre i denne forsamling jeg godt gad se riste Søren "du har noget godt i vente" under sagte ild

[url=http://www.topunderholdning.dk/sorenventegodt.htm]bookning her[/url] gennem firmaet "topunderholdning"... og det må man sige han er, dog går det ud over sagesløse kvinder...

Jeg spekulere om han også behandler mænd... men jeg tvivler

Julie du kan blive up to date
[url=http://www.dr.dk/DR1/soendag/index.htm]her[/url] og [url=http://www.dr.dk/Regioner/Kbh/Nyheder/Andet/2005/11/28/155243.htm]her[/url]
Hilsen Heidi
Jeanie

Post by Jeanie »

Folk lader sig narre den ene gang efter den anden !! Nu også af denne Søren Ventegod... :roll: ..Gad vide hvad der får kvinder til at lade sig underlægge hans form for behandling...???

Jeg tror ikke på den slags kvaksalveri !!


Jeg så ikke udsendelsen, men kan forstå , at der er tale om udnyttelse af kvinder , så en avis overskrift !!...Undskyld mig , men er kvinder ikke lidt dumme og naive engang imellem !!??

Hvorfor skal vi til stadighed gå og rode i vores krop !!...Er det ikke nok at være til , og så leve med det ??Alt det der " selv bevidsthed lir" og kvinde kend din krop tingel ´tangel..har aldrig sagt mig en dyt !!

Alternative behandlingsmetoder, kan være fint nok...men der er sgu ingen der skal begynde at tale vaginal akupressur, så knækker filmen ...!!

Tror vi som mennesker har alt for lidt at gå op i...
Lone

Post by Lone »

det er jo nogle stakler - mange af dem.

Og så falder man vel for hans blanding af kønne ord og dominans - for for mange er en let dominans det samme som omsorg og kærlighed.

Høre hans slibrige stemme sige: du er deeejlig - tja, det kan måske godt give nogle enkelte lidt mod og glæde igen -

Og så er der jo det, at noget der er dyrt og eksklusivt vel osse må være godt - og han ER jo læge - og en læge forlener
man jo med en vis seriøsitet og værdighed, ligesom præsterne.
"Han er jo læge, så når han sir jeg skal lægge mig nøgen her og underkaste mig pression og pressur, så ved han vel bedst".

"Og det tager vel osse på hans psykiske energi, al den pressende healing - jeg kan da selv se og høre, hvor han stønner. Stakkels mand - det er da nødt til at koste lidt...."

Har I aldrig hørt folk sige til jer, at I ikke skal kritisere nogen, for de "er jo" et eller andet?

Kvinder er sgu ofte dumme - naive, til fals for alt, der hedder "dyr alternativ behandling" - Bare se i hesteverdenen - gulerodspinde og snakke med hesten om dens føldom - "betal 1000 kr, for 5 minutters FØLING."

5minutters indlevelse i planteæderens lige pludseligt meget komplekse tankerækker - selvom vi indtil da godt vidste at dens hjerne er på størrelse med en valnød......

Sørens til Gentevodt er en driftig herre - og deri ligner han så mange andre, kvinder lader sig fuppe af.
En typisk psykopat, karakterafviger, social-amøbe - SKODBANAN!!!!!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Øv, jeg så ikke Mr. Klam i TV. Det lyder ret langt ude som i beskriver det. :shock:

At man kan påvirke psyken ved at manipulere akupunkturpunkter VED jeg er rigtigt. Jeg har i 20 år frekventeret en behandler som laver kiropraktik og siatsu massage oa på akupunkturpunkter/meridianer (hvad det så ellers er for nogle størrelser?). Og jeg skal da lige love for, at der bliver "hul igennem" til nogle af de psykiske problemområder, som jeg er så rigeligt belemret med. Og det er ikke kun mig der oplever det. Adskillige i min omgangskreds og familie har samme oplevelse. Behandleren er desuden den ENESTE af alle de læger og "alternetive" jeg har opsøgt for div. fysiske skavanker, som rent faktisk kunne gøre noget effektivt ved problemerne. Så jeg er MEGET glad for min alternative behandler. At han så har nogle yderst højtflyvende opfattelser af verden, kan jeg jo være ligeglad med. Behandlingen VIRKER og det er derfor jeg går der!

Men vaginal akupressur har han godt nok aldrig foreslået! Om der sidder punkter i vagina skal jeg ikke udtale mig om, men gør der det, vil de fleste behandlere nok afholde sig fra at manipulere dem på grund af placeringen. Det KAN sgu da kun afstedkomme problemer!! Så denne Mr. Klam har da virkelig bedt om bank! =D>

Der skulle iøvrigt nu være nogen som har "fundet" meridianerne og akupunkturpunkterne (læs: på vestlig maner registreret dem på en eller anden akceptabel måde) Jeg kan ikke huske hvor jeg har set det, men vil lige se om jeg kan finde det frem. Man burde næsten læse sådan en forskningsrapport grundigt igennem. Især med mine oplvelser af virkningen!
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Men Gunilla - det er jo ikke bare at han har brugt vag.akupressur, der for mig er det værste, selvom man fornemmer at kvinderne har følt sig krænket - og at føle sig krænket er en høj belastning for en svag psyke, og noget som kan være enormt svært at overvinde.

Det er jo også i allerhøjeste grad hans brug af mental manipulation - vekselvirkningen mellem ros og positive udtalelser og så de pludselige hug af meget dømmende og negativ karakter.
Man kan forestille sig en kvind, der føler at hun har overskredet nogle kraftige grænser, ved de fysiske manipulationer, har enormt behov for at berettige disse ting, ved netop at fuldføre behandlingen - finde sig i mere og mere, for ellers bliver det hele bare til noget underlødigt snavs.
Og så kan man let blive psykisk nedbrudt - hvis man ikke fik sagt fra fra begyndelsen.
Og folk opdrages til at være frygteligt autoritetstro - og frygteligt teknokratiske - så det kan være svært for noget at gennemskue, at de er på vej ud i noget helt forkert.
Guest

Post by Guest »

Jeps right Lone....det kunne sgu ikke sige mere præcist... =D>

[quote:30130f0547]Kvinder er sgu ofte dumme - naive, til fals for alt, der hedder "dyr alternativ behandling" - Bare se i hesteverdenen - gulerodspinde og snakke med hesten om dens føldom - "betal 1000 kr, for 5 minutters FØLING."

5minutters indlevelse i planteæderens lige pludseligt meget komplekse tankerækker - selvom vi indtil da godt vidste at dens hjerne er på størrelse med en valnød...... [/quote:30130f0547]

Det vare vel heller ikke så længe inden man kan undskylde en stupid handling med en " DÅRLIG AURA DAG "....og ikke som nu "bad hair day" !!!! Jeg forstår ikke tendensen til, at alting skal gøres op i ånder og spirtisme, og alt skal være mystisk og forklares med , at det nok er fordi din skytsengel lige var på toilettet... :roll: ...Eller også skal man bare lige have rodet lidt i diverse "ædlere" dele så fungere alt fint igen... :roll:

Og ja det kan godt være at Søren Ventgod er LÆGE...men hvor har han så "lånt" stemplet til hans diplom...!???????
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Det IRRITERER mig at jeg ikke så den udsendelse! Han lyder både skrup skør, og megt farlig. :evil:

Nu er det jo ingen hemmelighed, at jeg har været i en del psykoterapi (ret nødvendigt i mit tilfælde :wink: ) og jeg vil give dig ret Lone, man skal ed..ma.. passe på hvad man lader sig byde. Hvis nogen situation er nem at udnytte er det at være psykoterapeut! Jeg har heldigvis aldrig været ude for nogen, som var direkte skadelige, men jeg har dælme' været nødt til at sætte grænser fra tid til anden, og mine terapeuter var stort set alle kvinder. Så den mere se*uelle og kønsspecifikke udnyttelse var ikke et problem. Jeg har været ude for at blive retraumatiseret nogle gange, men der sagde terapeuterne selv fra, fordi de ikke magtede opgaven. Det er OK.

En fyr som Carl Mar ville jeg f.eks. meget have mig frabedt at blive behandlet af. :evil: Han er sgu oså skudt i roen!! Har fra et par incestofre hørt om de mest utrolige fysiske og psykiske grænseoverskridelser, som aldrig burde fnde sted i NOGEN behandling. :twisted:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply