Søren Ventegodt

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Lone

Søren Ventegodt

Post by Lone »

Så I udsendelsen om ham - og ham slev i studiet?
Han virkede i den grad forrykt og manisk, så hvis nogen kvinder herefter opsøger ham - så er de osse "selv ude om det"!

Ufatteligt for mig, at nogen kan falde for sådan en charlatan - men jeg må mene, at det udelukkende er kvinder med lavt selvværd og svag psyke. Især svag psyke!



Her fra Politiken:
[quote:934deb2837]Lægen Søren Ventegodt, der beskyldes for seksuelle krænkelser af flere af sine kvindelige patienter, kan uhindret fortsætte sit virke på sit forskningscenter i København, mens sagen mod ham undersøges.

Sundhedsstyrelsen vil på basis af de alvorlige beskyldninger undersøge Ventegodts praksis.

Men så længe sagen kører, er der intet til hinder for, at Ventegodt kan fortsætte sit arbejde, understreger overlæge Anne Mette Dons, Sundhedsstyrelsen.

VIl fortsætte arbejde
Først når de indledende undersøgelser er tilendebragt, og sagen har været for Patientklagenævnet, vil der eventuelt blive truffet beslutning om at skride ind over for Søren Ventegodt.

»Jeg fortsætter min praksis, indtil Sundhedsstyrelsen eventuelt pålægger mig nogen korrektioner«, siger Søren Ventegodt.

Sagen mod Ventegodt er indledt, efter at tidligere patienter har sagt, at de har følt sig seksuelt krænket af hans behandlinger, der bl.a. består af såkaldt vaginal akupressur.

Flere sundhedsfolk under tilsyn
Hvert år er 30-40 danske sundhedspersoner under skærpet tilsyn af myndighederne.

Det kan typisk skyldes alternative eller mærkelige operationsmetoder, dårlig information af patienterne, manglende journalføring, sjusket medicinering eller manglende opfølgning på prøvesvar.
[/quote:934deb2837]
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jeg så det meste af det.....

Har da sjældent set en mærkeligere optræden i tv :? :shock:

Manden hørte jo ikke hvad der blev sagt, angreb med det samme (hvem sagde at angreb er det bedste forsvar??) og afbrød også. Hvis ikke han er manisk, så kunne man da tro at han var på stoffer! :?

Og jeg synes afgjort ikke han virkede tillidsvækkende på nogen måde. Forstår ikke at hans patienter kan få så meget tillid til ham at de smider tøjet. :roll:

Omvendt så synes jeg helt klart heller ikke om ekstrabladets metoder til at bringe folk i fedtefadet. Jeg tror faktisk på lægen når han hævder at de klip ekstrabladet offentliggør ikke er fuldstændige, men redigerede og klippede.

Det er en underlig affære det hele.... :?
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
User avatar
Heidi
Posts: 134
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:10

Post by Heidi »

Manner jeg så det også... og fik det helt dårligt over ham og hans behandling.

Skulle nogen i behandling var det bestemt ham selv...
Det var så godt at høre den yngre mand fra riget, det vendte det hele rundt og sagde at det var typisk misbrugere at ligge skylden over på ofret..

Tænk på at der er kvinder der har brugt 10-20.000 kr at gå i behandlig hos ham...
Hilsen Heidi
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

"Har da sjældent set en mærkeligere optræden i tv"

- jeg var også noget forbløffet??
:shock:

Husker dengang Søren Ventegodt "blev opfundet" og promoverede sig selv i stor stil i diverse medier - har altid ment, at han var en charlatan af rang - men tilsyneladende endda en manisk og agressiv een af slagsen??
:?

Hrmpff: vaginal akupressur - vil han da ikke rende mig i mit efternavn!?
:roll:

At nogen kvinder TROR på den slags!??!
](*,)

- og endda frivilligt OPSØGER ham og giver rigtige menneskepenge for at blive raget i dåsen af en klammekaj som ham er sgu beskæmmende for vort køn!
:oops:


De skulle have undersøgt hovedet - men dog ikke af Søren Ventegodt - han kunne selv trænge til en "hovedrengøring".
:roll:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Jubiiii - atengstedt er her!!!! =D>

Altså JEG tror da på at vaginal akupressur kan være godt for noget :wink:
Jeg vil bare IKKE have en klam læge til at udføre det :mrgreen:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Guest

Post by Guest »

Nå,ja!
:roll:

I VISSE sammenhænge tror jeg afgjort også på nytten (og fornøjelsen, ikke mindst! :oops: ) af vaginal akupressur - men fiseme om jeg ville give PENGE for at få udført den slags - og da SLET, SLET ikke af Søren Ventegodt!??!
:shock:

Det er uhyggeligt at tænke på, hvor desperat (og naiv?) man må være for at hoppe på sådan en fidus??
:cry:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

ja, ja - gæst og gæst??
:oops:

Jeg troede bare, at jeg havde bedt maskinen om at logge ind af sig selv...men dét var nok bare noget jeg havde TÆNKT??

Lider af akut malerhjerne p.t. - og har mos på hjernen.
Mos OG nobilis: det er gravskrammelsæson.
:roll:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Lone

Post by Lone »

10.000 kr for lidt manipulation - det kan vist fås bedre via Ekstra Bladet....de fleste behøver vel ikke betale for det+ :mrgreen:

Og så ovenikøbet skulle betale for at lægge øren til hans sygelige sludder - det er så langt ude!

jeg tror ikke, at E.B har klippet og redigeret - de er de for kloge til.
men jeg er osse ligeglad, for ahn udstillede sig selv i den grad.

Meeeen på den anden side: der findes kvinder der ned stor fryd blir kærester og gifter sig med dødsdømte fanger i amerikanske fængsler - så der findes såmænd nok osse stadig kvinder til søren.

Gad vide hvordan de overbeviser sig selv om, at det kan være af helt andre årsager de opsøger ham.

Han er da ÆKEL!!!!!
Lone

Post by Lone »

Iøvrigt har jeg ikke helt forstået om det bare dækker over det samme som Atengstedt sir - eller om der er lidt mere finesse bag?
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Post by annetteB »

"Iøvrigt har jeg ikke helt forstået om det bare dækker over det samme som Atengstedt sir - eller om der er lidt mere finesse bag?"

Det kan man da HÅBE på - til dén pris!
:mrgreen:

(og især da, hvis man samtidig skal lægge ører til hans forkvaklede sludder!??! :shock: )

Jeg tror nu også, at EB er for smarte til at gå i luften med noget, som ikke er "skudsikkert" pga manipulation. Naturligvis så vi ikke hele klippet, men jeg tror såmænd ikke, at journalisten har "forført" Klamme Kaj til at dumme sig for åben mikrofon - dét tror jeg han er mand for at gøre HELT af sig selv!
:mrgreen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
Post Reply