Et spørge-jørgen dilemma?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Et spørge-jørgen dilemma?

Post by LoneR »

:hhansen:

ja, kære strigler - hvad skal jeg gøre?

Min kæreste skal til fødselsdag kl. 10, dvs lige om lidt, og han snorksover.
Skal jeg gå op og vække ham, eller skal jeg bare lade ham sove? :wow:
Jeg hader at vække folk, og iøvrigt mener jeg at voksne mennesker sgu da selv må finde ud af, hvornår de skal stå op - medmindre det er for at sælge et maleri, så kan jeg godt overvinde mig selv og få ham ud af fjerene :hhansen:
Hvad ville I gøre :hhansen: :hhansen:

Han kommer notorisk for sendt til alt, medmindre jeg skal med - og det skal jeg ikke, jeg skal ud at spise frokost senere, og så kan jeg bestemt ikke nå at tage med til morgen-fødselsdag kl. 10 :lea: :lea: :lea: :lea:
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by udlandet »

Lad ham sove, han er voksen og må läre det- om ikke andet läre at lave en aftale om väkning. God söndag!
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by stinemull »

Det kommer jo an på om du er i kællingehumør eller i perfekt kæreste humør. Du kan også kombinere det og vække ham på kællingemetoden og påstå at du er den søde kæreste. Jeg kan forslå vand i hovedet eller 2 grydelåg du kanker hårdt sammen.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by LoneR »

Det ligger ikke til mig, at være hverken en kælling, eller en perfekt kæreste. :hhansen:
Iøvrigt kan jeg godt lide, at være alene nogle timer når jeg står op - og nu kom jeg jo lissom for sent op, pga sommeriden, så jeg har ikke nået at være alene nok :wow: :ondgrin:
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by LoneR »

Det ligger ikke til mig, at være hverken en kælling, eller en perfekt kæreste. :hhansen:
Iøvrigt kan jeg godt lide, at være alene nogle timer når jeg står op - og nu kom jeg jo lissom for sent op, pga sommeriden, så jeg har ikke nået at være alene nok :wow: :ondgrin:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by annetteB »

dette bekræfter mig påny - som om det behøvede mere bekræftelse - at jeg ikke egner mig til at bo sammen med andre.
jeg ville være martret af dårlig samvittighed over ikke at vække ham og dermed indirekte være skyld i at han kom for sent. Og jeg ville føle mig som Geskæftig Kvinde Fra Helvede når jeg vækkede ham.

jeg ved ikke hvad du skal gøre? Tab en ordentligt stak grydelåg ved et "tilfælde" - så vågner han under alle omstændigheder - og du har ikke "vækket ham" på den der hæslige geskæftig-måde.
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by aribeth »

er han kommet op? for nu er klokken jo over 10... eller er han inviteret til den gamle tid? altså tiden igår? hedder det egentlig i går?

jeg elsker også de der timer for mig selv om morgenen...

men hele spørgsmålet afhænger af hvor og hvem han skal til fødselsdag ved! når jeg ikke ved det, så kan jeg ikke svare på om du skal det ene eller det andet...
Raxacoricofallapatorius
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by LoneR »

Altså jeg har da ikke dårlig samvittighed - det er da hans eget problem, hvis ikke han kan finde ud af at stå op, eller sætte sin alarm.
Jeg ER jo ikke hans mor.
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by Stimata Doamna »

Lad ham sove - han trænger sikkert til det :-)
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Et spørge-jørgen dilemma?

Post by LoneR »

Hvad er der med de grydelåg - er det en metafor, eller hvad?

Han skal til fødselsdag hos svigersønnen.
Han har heller ikke købt nogen gave, for siden jeg ikke skal med, så synes jeg ikke at jeg ville sørge for det, som jeg ellers ville have gjort.

HVIS jeg vækkede ha, så ville jeg da heller ikek være geskæftig, eller "fra helvede" - jeg ville da bare gå op og venligt sige: stå op.

Hvad sker der for jer?
Post Reply