God mandag morgen

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

God mandag morgen

Post by Zanne (den Gamle) »

Så rundede vi den første uge - og jeg synes der er taget rigtig pænt imod strigler.dk Vi var spændte, var der plads til os. Kunne vi overhovedet lokke folk herover. Kunne vi holde både en god tone samtidig med at her til stadighed er læsværdige indlæg. Blev det en side hvor vi 5 skrækkelige strigler sad og udvekslede meninger - eller ville der virkelig være nogle, der ville binde an med os. Vi gjorde det - I gjorde det. Vi har fundet starten til en (synes jeg) rigtig god side, hvor der er plads til næsten det hele. I som brugere herinde har snakket med - startet nye debatter - givet jeres mening til kende - fortalt om jeres erfaringer, øst ud af jeres vid. Jeg skal ikke bede om mere - det kan jeg slet ikke tillade mig, men jeg glæder mig som et lille barn over resultatet. Vi skal selvfølgelig vokse - blive bedre - blive større men vi skal for alt i verden beholde hyggen og nærheden. Nye ideer modtages som altid med kyshånd - vi kender dig jo ikke så godt (endnu), at vi kan se hvad du lige netop mangler. Men lur mig om vi ikke finder ud af det. Jeg synes det er rart - rigtigt rart, at jeg nu kan tage afsted på arbejde, og have en forventning om, at der er nye gode indlæg, jeg skal hjem at læse. Det beriger min hverdag - jeg håber sandelig også at den beriger jeres. Hilsen Zanne
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Tillykke med jeres gode initiativ. Strigler.dk er FEEDT :!: :lol: Pjat, i er ikke skrækkelige, men nogle kloge, humoristiske strigler, med masser af indsigt, og befriende selvironi. Og dette forum var vist ved at være tiltrængt, og så siger jeg ikke mere om det! Jeg ser frem til fortsat at deltage :) :lol: :D
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply