nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Skingur
Posts: 27
Joined: Mon 7. Jul 2008 19:16

nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Post by Skingur »

Jeg har en fridag idag - det er helt mærkeligt. Arbejdsmæssigt er jeg gået fra nul til hundrede på et milisekund - efter at have gået hjemme i fire år skal jeg lige op i omdrejninger. Denne måned arbejder jeg mere end 100 % - jeg har 26 lektioner om ugen (plus div. møder, forberedelse osv!). Jeg har fået en håndfuld overlappende barselsvikariater på en dejlig friskole. Nu skal jeg bare lære at have en to-årig, en tre-årig og en mand plus arbejde! Fridagen er grundet den treårige, der har været syg nogle dage. Idag er hun så typisk nok helt frisk, men jeg håber hun så får sig totalt rekreeret af denne hjemmedag!

Æslerne er udliciteret til æselflemmings mor, og de har det bare så godt der. Masser af plads, en rigtig stald, kærlig pleje og udsigt til at skulle samkøres som tospand. Det glæder mit æselhjerte!

Ynglet er jo blevet store - og for de der gider billeder af andres dumme unger ser de sådan ud efterhånden.


Image

Image

Image

Image
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Post by Godzilla »

Åh, hvor hyggeligt med en anden æselfreak herinde :jeanie: :jeanie:

Gosh hvor er dine kære unger blevet store :wow:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Skingur
Posts: 27
Joined: Mon 7. Jul 2008 19:16

Re: nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Post by Skingur »

og krøller :ked: - væk er de!! Og håret er blevet lyserødt :plop: - tilgengæld har temperamentet ikke rykket sig en tøddel....
Estelle
Posts: 71
Joined: Thu 20. Aug 2009 11:38

Re: nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Post by Estelle »

Åhhhhhh de skønne unger
/Estelle
User avatar
Skingur
Posts: 27
Joined: Mon 7. Jul 2008 19:16

Re: nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Post by Skingur »

ja de vokser sgu som skidt, de unger... bare ikke i højden... smart nok, for de kan passe deres tøj vildt længe!!

Image
User avatar
Alleycat
Posts: 117
Joined: Thu 7. Aug 2008 14:19

Re: nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Post by Alleycat »

Årgh... skønne billeder. Nyd dem, og lige pludseligt så har man en pige på 10 år som bruger større størrelse fodtøj end moderen :minna: og tøj størrelse i Small hvor nemt er det lige at finde BØRNE-tøj i str. small/14-16 år. Og vi aner ikke hvor de gener kommer fra.
De bedste hilsener
Tina

Med datter, 3 heste, 2 hunde og 5 katte
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Post by stinemull »

Der er gået et eller andet galt Skingur, var det ikke i går du fødte Johanne???

Det ender sgu nok med at jeg sidder med en unge på 5 om 3 dage.
User avatar
Skingur
Posts: 27
Joined: Mon 7. Jul 2008 19:16

Re: nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Post by Skingur »

jo det føles nogle gange som om det kun er et øjeblik siden, de kom ud - den 31 marts blir jeppe 2 år. Sindssygt. ohanne blir 4 til oktober :peg:

Og jeg - jeg bliver heldigvis kun yngre og smukkere for hver dag der går (og en anelse mere dement -poogift )
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Post by stinemull »

Jamen det er da klart du kun bliver yngre og smukkere, sådan er det jo når man får børn.

Jeg har også hørt at man skulle tabe sig helt vildt ved at amme, jeg vil amme i 3 år.
User avatar
AnetteA
Posts: 50
Joined: Mon 5. Apr 2010 20:26

Re: nåmmen så vil jeg oprette min allerførste tråd herinde!

Post by AnetteA »

Det glæder mig at se, at nutidens unger også kan lege med papkasser og paprør :elsk:
// AnetteA

Her, der og alle steder ;)
Post Reply