nå, men så velkommen da!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: nå, men så velkommen da!

Post by LoneR »

Kattebakker og harer - det er som Anja skriver.

Botulisme kan man også få, af dåsemad der står i dåsen.
Illum
Posts: 218
Joined: Thu 9. Jun 2011 16:42

Nåh ja ikke isme

Post by Illum »

men mose var det..
User avatar
AnetteA
Posts: 50
Joined: Mon 5. Apr 2010 20:26

Re: nå, men så velkommen da!

Post by AnetteA »

:jeanie:
// AnetteA

Her, der og alle steder ;)
TinaMax
Posts: 13
Joined: Sat 17. Apr 2010 11:53

Re: nå, men så velkommen da!

Post by TinaMax »

Nå, men så hopper jeg også med herover, vil gerne stadig kunne dele stort og småt med de skønne mennesker fra Tærten, selvom jeg nu aldrig har været ret aktiv og nok heller ikke bliver det her :hhansen:
CamillaC
Posts: 66
Joined: Mon 18. Apr 2011 18:12

Re: nå, men så velkommen da!

Post by CamillaC »

Stine!

Hun kommer d. 18 okt.
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: nå, men så velkommen da!

Post by stinemull »

Jeg bliver jo nødt til at lave sådan en tips konkurrence når tiden nærmer sig. Så kan vinderen får en fed præmie, jeg tænker den første lorteble f.eks.
User avatar
Skingur
Posts: 27
Joined: Mon 7. Jul 2008 19:16

Re: nå, men så velkommen da!

Post by Skingur »

stinemull wrote:Jeg bliver jo nødt til at lave sådan en tips konkurrence når tiden nærmer sig. Så kan vinderen får en fed præmie, jeg tænker den første lorteble f.eks.



hahaha, den vil du da slet ikke af med - næ du, sådan een maser man flad og sætter i albummet med den første hårlok, dåbskort, den første lillebitte heste-trøje etc :hhansen:
//HeidiZ
Posts: 1
Joined: Wed 21. Mar 2012 21:17

Re: nå, men så velkommen da!

Post by //HeidiZ »

Har oprettet en ny profil herinde. Har også læst med on/off i mange år efterhånden :-)

(Navn på tærten: Frk. Heidi)
stinemull
Posts: 404
Joined: Sun 2. Mar 2008 22:04

Re: nå, men så velkommen da!

Post by stinemull »

Skingur wrote:
stinemull wrote:Jeg bliver jo nødt til at lave sådan en tips konkurrence når tiden nærmer sig. Så kan vinderen får en fed præmie, jeg tænker den første lorteble f.eks.



hahaha, den vil du da slet ikke af med - næ du, sådan een maser man flad og sætter i albummet med den første hårlok, dåbskort, den første lillebitte heste-trøje etc :hhansen:


Den der første lille bitte hestetrøje ved du godt at du har pligt til at forære til et nyt trængende barn.
CamillaC
Posts: 66
Joined: Mon 18. Apr 2011 18:12

Re: nå, men så velkommen da!

Post by CamillaC »

Skingur wrote:
stinemull wrote:Jeg bliver jo nødt til at lave sådan en tips konkurrence når tiden nærmer sig. Så kan vinderen får en fed præmie, jeg tænker den første lorteble f.eks.



hahaha, den vil du da slet ikke af med - næ du, sådan een maser man flad og sætter i albummet med den første hårlok, dåbskort, den første lillebitte heste-trøje etc :hhansen:



SAMT billedet af den første lort på potte/toilet!

:lolskilt:
Post Reply