Mærkeligt!

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Mærkeligt!

Post by xtiny »

I går kom "Lille Sorte" vimsende ind af vinduet, som om han aldrig har været borte. Men det har han i ½ år.

Han ser fin ud, dog noget for tynd, men hvor katten har han (og Plå) været i al den tid?! De har næppe klaret sig alene, slet ikke LS i sne og frost. Han ser ud til at have været inde, men hvem fanden tager kastrerede hankatte, og lade dem gå efter så længe?

Bare man kunne proppe GPS i katte. Eller de kunne tale.

Mine katte bryder sig IKKE om fremmede, og de vilde næppe være så tamme, hvis de havde levet vildt i flere måneder.
De er ikke bange, men går bare ind- som om de aldrig har været væk. SÆRT er det nu.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Mærkeligt!

Post by aribeth »

det er da ikke særlig sært??

Jeg har ofte oplevet katte som bor andre steder i perioder.. min mormor havde sådan en kat der boede 3-4 måneder hos hende... så var den væk et halvt år og så hjemme igen i et halvt år eller noget... hun fandt ud af at katten skiftede hjem mellem hende og en anden dame... det samme med et par af mine naboer her... de deler også katte på den måde...


Nu skal du ikke begynde at tro på at det er dem fra HN der har holdt dine katte som gidsler indtil du blev bannet eller noget... elelr det skal jeg da ikke bestemme... men det ville være lidt for wacko!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Mærkeligt!

Post by Godzilla »

Sådan en utro kat har jeg også haft. Jeg troede at hun var flyttet, men da det blev oktober kom hun pludselig hjem igen og ville have forplejning.
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Mærkeligt!

Post by xtiny »

Nah, jeg tror nu ikke HN- har holdt dem så gidsler. Men nogen må have holdt dem. De gider ikke ud ret meget ellers.

Faktisk kunne "Lille Sorte" knap nok lade mig skifte tøj i morges- uhm- armhulelugt- moor!, og jeg er en lille killing, uhm- HJEMME. Ja katte er lettere perverse, men hunde elsker at slikke sure tæer, så deet. -poogift

Mine katte forsvinder ikke- med mindre, der er en grund. (De er døde).
---
Men dejligt de kom hjem igen! :elsk:
Jeg har ellers været meget ked af, at de bare var væk. Også når de var neutret, så de skulle ikke gerne strejfe af den grund.
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
User avatar
Stimata Doamna
Posts: 6496
Joined: Wed 20. Dec 2006 11:58

Re: Mærkeligt!

Post by Stimata Doamna »

Jeg synes jo, at det er fint nok, at katten lige kommer og kontrollerer, at du passer godt nok på dens hus, mens den laver andre ting :hhansen:
Venlig hilsen
Randi



Riding ... the art of keeping a horse between you and the ground
Malouhsen
Posts: 64
Joined: Thu 1. Apr 2010 16:35

Re: Mærkeligt!

Post by Malouhsen »

Katte vælger jo selv hvem deres ejer er, medmindre man vælger at holde dem indendørs. :)
Felis
Posts: 602
Joined: Fri 10. Sep 2010 23:53

Re: Mærkeligt!

Post by Felis »

Malouhsen wrote:Katte vælger jo selv hvem deres ejer er, medmindre man vælger at holde dem indendørs. :)



Ja, sådan er der jo nogen der fejlagtigt tror :linski:
Felis

Jeg har ingen fordomme....jeg konstaterer bare
CamillaC
Posts: 66
Joined: Mon 18. Apr 2011 18:12

Re: Mærkeligt!

Post by CamillaC »

Image
:hhansen:
hansi
Posts: 88
Joined: Sat 4. Feb 2012 20:01

Re: Mærkeligt!

Post by hansi »

Ser for mig, en stor fed kat, sidde på bordet og slikke dig i armhulerne.. :opkast:
ja undskyld, men det var det syn der kom frem, da dit indlæg blev læst. :lolskilt:
User avatar
xtiny
Posts: 2833
Joined: Thu 22. Jun 2006 16:59

Re: Mærkeligt!

Post by xtiny »

Nu er han den højbenede, langhalede type kat. Og han snuser. I betragtning af, jeg spiser meget B-vitamin- og lugter af det, er han nok lidt mærkelig. B-vitamin lugter og smager skrækkeligt!

Men han er hjemme igen: Ude at rulle sig på fliserne, tisse i grusbunken- og eller ligge og snue i en rar solplet/på havemøblerne- eller med sine brødre. Anton og Mini har ikke glemt ham!
Mvh
xtiny
- - -
Al problems are people problems: No people, no problems!
Post Reply