Truck Port.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Truck Port.

Post by Godzilla »

Der bliver sat det op som jeg vil have op, og løsdriften er fin som den er. Den boks som jeg betaler for er nu brugt til hhv. en af hesteejernes vogn og udlejers havetraktorer. Dem vil så have ud så boksen er klar til æslerne når jeg vil have dem ind.

Og, jeg flytter så snart min sag i kommunen er afklaret. Det ser ud til at ske meget snart, og det har så også kun taget 2 år at få igennem at de skal kalde min pensionsgrad et andet navn, men ellers betale mig nøjagtigt det samme.

Lyder jeg som om jeg er ved at være lidt træt af at have andre menneskers indflydelse på mit liv??? :traet:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Truck Port.

Post by Godzilla »

Tak Nina :kindkys:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Truck Port.

Post by annetteB »

Lyder jeg som om jeg er ved at være lidt træt af at have andre menneskers indflydelse på mit liv???


ja, nu du siger det!
:linski:

Op med humøret - hvis først du tillader andre mennesker at have indflydelse på dit HUMØR osse, så kan det da kun gå den gale vej.
:kindkys:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: Truck Port.

Post by Godzilla »

Der er EN følelse jeg ikke her ret let ved at tackle, og det er vrede i større mængder. :flammer:

Jeg bliver simpelthen så pissed at jeg skummer rundt som en godt rystet shampooflaske. :-(

Og, når nogen VIRKELIG vader ind over mine grænser, så bliver jeg meget, meget, vred. :brok:

(Jeg har jo ikke skrevet hvad der ellers foregår her på matriklen. Det er forummet for offentligt til).

Men der er lys forude :jeanie:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply