hvem bruger det?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

hvem bruger det?

Post by aribeth »

Vi løb tør for tandpasta den anden dag og butikken jeg handlede i var også løbet tør, så jeg blev nødt til at købe et andet mærke end vi plejer... så jeg købte SENSODYNE for det var ikke så stor en tube...

oh skræk og ve... sikke noget ækelt stads... jeg blev helt dårlig af det så vammelt smagte det!

hvem bruger det tandpasta?!

normalt bruger vi Zendium classic... og nu har vi så en hel tube sensodyne til at stå som aldrig bliver brugt... adadadadad!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Re: hvem bruger det?

Post by Godzilla »

Jeg har brugt Sensodyne men jeg har ikke problemer med ilninger i tænderne efter at jeg holdt op med at ryge, så nu bruger jeg Zendium.

Sensodyne findes med mintsmag?
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: hvem bruger det?

Post by aribeth »

ok... jeg ved ikke... det her var vist bare med sure sokker smag!
Raxacoricofallapatorius
Skjold (Tidl. SL)
Posts: 1086
Joined: Sun 20. Nov 2005 14:08

Re: hvem bruger det?

Post by Skjold (Tidl. SL) »

Jeg bruger zendium, men kan i en snæver vending godt vælge sensodyne, selvom det smager grimt.
Jeg er lidt hysterisk omkring, hvilke ting jeg byder min krop, så mit valg af tandpasta er udelukkende baseret på indholdsstoffer og ikke på smag.
/SL
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: hvem bruger det?

Post by Frieser9460 »

Jeg tror aldrig, jeg har prøvet Sensodyne? :ehh:

Jeg bruger Zendium Sensitive, da det umiddelbart er det bedste våben mod min tendens til isninger i tænderne. :jeanie:
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: hvem bruger det?

Post by aribeth »

zendium er bare det eneste rigtige tandpasta!!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: hvem bruger det?

Post by annetteB »

Sensodyne smager ligesom det der zendium imod isninger i tænderne: som tandpasta med knuste brumkager i.
Ækelt, med andre ord.
Man bruger det vel, hvis man har så mange isninger i tænderne, at man er villig til at børste tænder i noget der smager afskyeligt?

Mit liv er blevet ret enkelt mht tandpasta: Kiwis eller Faktas den billigste til 10 kr for en kæmpetube - det smager endda godt.
:hhansen:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
misssophie
Posts: 2533
Joined: Thu 30. Jul 2009 11:01

Re: hvem bruger det?

Post by misssophie »

pyh føj til alt andet end colgate

på det punkt er jeg mega vanedyr...
Misssophie
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: hvem bruger det?

Post by Anja »

Jeg bruger zendium, har ikke noget imod smagen af sensodyne, colgate bruger jeg aldrig, det er ret giftigt i forhold til de andre mærker (det der skummemiddel er ikke så godt).
Post Reply