Godmorgen alle sammen

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
MetteboDeluxe
Posts: 2563
Joined: Fri 8. Jun 2007 22:28

Godmorgen alle sammen

Post by MetteboDeluxe »

Jeg skal på skydebanen om lidt. Glæder mig slet ikke, men det hører med til at tage jagttegn.
Og jeg skal have jagttegn for at gå sweiss. Så det skal overleves. Suk.

God weekend
* Kendt for :mettebo: *

* G
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Re: Godmorgen alle sammen

Post by HHansen »

Godmorgen.

Vi er på vej ud af døren til Sukas første gang til hundetræning... hun er kommet på hvalpeholdet - og hun er 3 år :viben:

Nå, de flytter hende bare hvis det viser sig at de ikke får noget ud af det på det hold.. og hunden kan jo allerede alle øvelser, det er bare føreren der skal lære det... Og jeg skal bare kigge på, så jeg er pakket ind i skiundertøj og meget andet varmt!

God lørdag allesammen :jeanie:
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Anita
Posts: 166
Joined: Fri 11. Jul 2008 11:12

Re: Godmorgen alle sammen

Post by Anita »

Godmorgen,

Lytter til kaffemaskinen, har sovet længe, har lige købt en ekstra billet til en veninde der i aftes sagde at hun meget gerne ville med til "spring for brysterne" i Middelfart i dag.
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Re: Godmorgen alle sammen

Post by HelleK »

Anita wrote:Godmorgen,

Lytter til kaffemaskinen, har sovet længe, har lige købt en ekstra billet til en veninde der i aftes sagde at hun meget gerne ville med til "spring for brysterne" i Middelfart i dag.


årh heldige asner....

Lige stået op....kaffe i koppen, kat på fødderne og udsigt til en dag hvor jeg skal lige præcis INGENTING :jeanie: :respekt: :elsk:
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Godmorgen alle sammen

Post by aribeth »

morgen... har spist en franskbrød med gorgonzola og oksefilet på.

Jeg tror vi skal besøge nogle af bedsteforældrene i dag... og hvis vejrudsigten lover tørvejr i eftermiddag, så skal vi have sat rutschebane op!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
Frieser9460
Posts: 3668
Joined: Fri 5. Sep 2008 08:43

Re: Godmorgen alle sammen

Post by Frieser9460 »

Godformiddag... Jeg er stået op til endnu en dag, hvor jeg skal... tjah... absolut mindst muligt. Jeg er møgforkølet og orker ikke ret meget andet end at sidde på min dertil indrettede og drikke kamillete med honning og pudse næse... piiiv! :ked:

Så jeg kan ikke engang rigtigt komme ud og nyde årets første sne... æv æv.
Frieserhilsner og vrinsk fra
Louise

Èn gang Frieser - altid Frieser!
User avatar
KatieKat
Posts: 8308
Joined: Sun 20. Nov 2005 17:14

Re: Godmorgen alle sammen

Post by KatieKat »

God langtopafdagen.

Jeg har beskåret 4 ponyer her til morgen i snevejr. Totalt hygge. Derefter ind og drikke lidt varmt og hygge lidt med ejeren til de 4 ponyer som er en god veninde.

Resten af dagen skal bruges på at bage lidt, at forberede lidt og så at suse i stalden og hygge lidt om Pieton og Sorcha.

I aften skal jeg se grand prix sammen med min søster. I vores familie har det at se grand prix med årene udviklet sig til lidt af en ekstremsport og jeg glæder mig.

Dejlig lørdag til jer allesammen. :elsk:
Don't blame gravity on me.. I voted for velcro!
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Godmorgen alle sammen

Post by aribeth »

jaaah melodi grand prix

stem på sang nummer 1... jeg kender ham der har skrevet den sammen med Morten Hampenberg! Stem på den! http://www.dr.dk/melodigrandprix/solist ... hearts.htm

vi skal også se melodunde og spise hjemmebagte pizzaer og drikke hvidvin og cola!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply