August måned - varme på ?

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

August måned - varme på ?

Post by Zanne (den Gamle) »

Jeg fryser - jeg fryser så tæerne er ved at knække af. Manden min påstår at jeg er mærkelig, højest underlig, men den har jeg hørt så mange gange før, så det lever jeg nemt med. Jeg vil have varme på, jeg vil have gang i fyret, jeg er træt af at fryse. Og det kan man da ikke i august måned, der er det jo sommer. Jeg er fløjtende ligeglad om det er sommer efter kalenderen, jeg synes det er koldt og vinter, efter temperaturen. Jeg gider ikke et koldt badeværelsesgulv, håndklæder der er dage om at tørre, hvis jeg ikke tænder den der elektriske varmedims de hænger på. Gulvet i køkkenet får jeg istapper i tæerne af, hvis jeg ikke har rulamssutsko på. Føler mig overbevist om, at pingvinerne hygger sig gevaldigt hos os, så snart jeg ikke fyrer i kakkelovnen. Som sagt kan jeg ikke holde ud at fryse og jeg er ikke i stand til at lade kalenderen styre, om jeg fryser eller ej. For jeg fryser - gevaldigt endda. Er det virkelig så utænkeligt at sætte varme på i august måned ? Hilsen Zanne - brrrrrr
FANNE
Posts: 69
Joined: Tue 18. Jul 2006 14:38

Post by FANNE »

Næ, det tror jeg ikke du er. Vi har også tændt for varmen her i huset. Der findes ikke noget værer, end at fryse. Så må det koste lidt ekstra. :roll:
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Jeg er snart af den mening, at det her burde forbydes ved lov. Nu er vi godt nok nået september, men da jeg stod op i morges, viste termometeret 6½ grad (udenfor). Det er den onde ....... koldt. Alt for koldt til mig, det skal jeg garantere jer. Jeg hev rulamssutterne på, en ekstra trøje og så blev der tændt op i kakkelovnen. Det KAN godt tænkes, at det bliver varmere i løbet af dagen, men hvad filan hjælper det, når jeg ryster som et espeløv i timer, inden vi når så langt. Okay - okay, det blev varmere, men fryser, det gør jeg altså. Men ingen får mig til at indrømme, at indendørstemperaturen helst skal i nærheden af de 25 grader, inden jeg synes det er rart.
Post Reply