Er du dum eller hva´ !

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
stratego
Posts: 938
Joined: Fri 18. Nov 2005 18:26

Post by stratego »

Mine resultater var meget som forventet, men med en enkelt overraskelse. Har altid betragtet mig selv som meget logisk. :roll: Topscorer: personlig med 14 Sproglig 8 Kropslig, rummelig med hver 6 Musikalsk 5 Bundskraberne: logisk 3 og social 2 Hilsen Britta
User avatar
Nina
Posts: 2289
Joined: Sun 25. Dec 2005 23:41

Post by Nina »

Jeg har lige prøvet testen ... Men jeg har det altså ret svært med nogle af spørgsmålene. 8) Men her er mit resultat: Sproglig: 8 Musikalsk: 6 Rumlig: 8 Kropslig: 6 Logisk: 3 (?) Personlig: 8 Social: 6 Jeg synes da tit, at jeg kan være ... logisk? ..... Hmm ... Men jeg har også prøvet Mensas forhåndstest, arrangeret at den lokale Mensaklub i nordsjælland - og jeg fik målt min intelligens til at være over 136 i IK. :) Jeg fik dernæst en ´´invitation´´ til at komme til deres adgangsgivende test til Mensa-klubben - men den kostede dengang 185 kr (tror jeg det var) - og dernæst skulle man give et årligt medlemskontigent ... Jeg ER sq da ikke så ´´dum´´, at jeg gider at give penge for en test (og et medlemsskab) - bare for at kunne ´´bryste´´ mig af at være ´´intelligent´´??? Ehmmm - derudover ville jeg sq da blive lidt træls til mode, hvis jeg ikke kunne passere de 148 i IK - som der kræves for medlemsskabet? :oops: Så jeg ´´holder´´ her. ;) Venlig hilsen Nina
Post Reply