Hvorfor

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Hvorfor

Post by aribeth »

Hvorfor skal det storme sådan.... hvorfor når det er mørkt... jeg hader det... jeg får stress af stormvejr!

Alt er sikret så meget som det kan her, men jeg kan fandeme ikke lide det alligevel! nej jeg kan sgu ej! Lortevejr!
Raxacoricofallapatorius
User avatar
HelleK
Posts: 266
Joined: Sun 9. Aug 2009 14:35

Re: Hvorfor

Post by HelleK »

HØRT.. det larmer og jeg er nervøs for mit stråtag...altså den del af det som IKKE skal skiftes til sommer alligevel...den må stormen nemlig gerne tage..

..altså ligebortset fra at jeg allerede nu forestiller mig hvorn det vil være at få fat i forsikringen på mandag....Sidst det stormede tænkte jeg ik over det, men ringede mandag morgen for at opsige Nado's forsikring efter vi havde afleveret ham..... Jeg var nr 164 i køen !!!!!
Det er det du øver dig mest på, du bliver bedst til
********
You can't buy happiness, but you can buy horses...and that's pretty damn close
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Hvorfor

Post by aribeth »

nummer 164 :wow: :wow: :wow: :plop:

Alligevel imponerende at de havde plads til så mange på telefonkøen!
Raxacoricofallapatorius
Annemaja
Posts: 2752
Joined: Sun 9. Mar 2008 20:41

Re: Hvorfor

Post by Annemaja »

Lortestorm.... kan slet ikke komme i kontakt med mit forsikringsselskab siden sidste storm - og nu kommer der en ny.... :mettebo:

Og det handler om noget helt andet!
Hilsen Annemaja

www.annemajahealing.dk
udlandet
Posts: 2196
Joined: Sat 1. Mar 2008 23:45

Re: Hvorfor

Post by udlandet »

Jeg hader det også, og er alligevel facineret. Der er noget vi ikke kan styre i vores kontrol verden. Og er igen lykkelig for ikke at have heste at bekymre mig om.
User avatar
Lena
Posts: 3359
Joined: Sat 29. Sep 2007 20:48

Re: Hvorfor

Post by Lena »

Jeg bliver så træt når det blæser.......

På Grønne kom der i eftermiddags en løs tagplade på ridehuset, så hestene kommer ikke ud i morgen. Jeg kan lige se at taget ryger af... og hestene ryger ud af foldene....... 15 løse heste??!!! Nope, så hellere en dag i boksen og så må de få en ekstra tur i ridehuset........

Herhjemme kan vi ikke rigtig mærke stormen. Vinden har en retning, hvor huset ligger i læ af vores "skov"...........
User avatar
Anja
Posts: 4457
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:34

Re: Hvorfor

Post by Anja »

Jeg elsker det :jeanie:
User avatar
annetteB
Posts: 11902
Joined: Tue 29. Nov 2005 11:53

Re: Hvorfor

Post by annetteB »

jeg hader det. Gammel vane vækker mig: skræk for løse heste, tagsten der flyver af skummelhuset, træer der knækker, skorstensbrand osv. Jeg risikerer ingen af de ting nu. Men jeg vågner alligevel og er nervøs.
:brok:
Enhver religion, der styres af gamle, ugifte mænd (ofte med fuldskæg), er en forbandelse for menneskeheden og uden tvivl en pestilens for gud.
LoneR
Posts: 1629
Joined: Sat 3. Jan 2009 01:38

Re: Hvorfor

Post by LoneR »

Jeg elsker stormvejr! Det er fascinerende og betagende med alle de naturkræfter.
Her til formiddag har vi været på hundetur til fjorden, som vi plejer og se på at vandet er trukket helt ud af fjorden - og dernæst en ekstra tur til stranden, som var helt tørlagt. Så vi har ikke stigende vandstand her hos os, men kraftigt faldende.
Vi kunne gå helt ud til sejlrenden næsten - det var vildt fedt.
Hundene elsker det - og katten vil også ud. I går aftes hvor det piskede ned med regn og blæste vildt, da skulle han ud og være kat - og kom ind to gange, totalt drivvåd og lykkelig.
Så skal han frotteres - lissom hundene :elsk:
User avatar
aribeth
Administrator
Posts: 3801
Joined: Sat 2. Jul 2011 18:26

Re: Hvorfor

Post by aribeth »

jeg håber vi får en snestorm den her vinter! det er altså lidt sjovere når der er en masse sne med i blæsevejret... men det kan lige vente til januar!
Raxacoricofallapatorius
Post Reply