Billedserie: Lær at følge din ejer.

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
Lone

Billedserie: Lær at følge din ejer.

Post by Lone »

Min datter Stephanie træner ponyhingsten Mixie i at blive trukket og følge efter - som en ordentlig hest. Det er ikke lige altid, at han synes det er iorden, men her er han ved at have fanget det. For et par måneder siden havde han stort set ikke været i hånd og havde ikke helt fundet ud af at han var hingst. Det har han nu....... [size=18:d0ae1e05f4][b:d0ae1e05f4][color=red:d0ae1e05f4]Øv! Har lagt dem ind i omvendt rækkefølge - Start nedefra!![/color:d0ae1e05f4][/b:d0ae1e05f4][/size:d0ae1e05f4]
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Nårh, en nuser bassemand ;-) Man skal da vel ikke være FOR aritg? Skal man? :oops: C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Og jeg kan ikke stave! Der skulle stå ARTIG... Tsk tsk tsk. Hvordan synes jeg så selv det går på en scala fra 1-10? -10! Ha! C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Céleste: Et lille fif, når man laver den slags bommerter. Man kan redigere i sine egne indlæg, så er der aldrig nogen der opdager det :lol: Camilla - Som aldrig laver tastefejl :wink:
God d
Lone

Post by Lone »

Jamen, jeg orkede det ikke!!!
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Hvad orkede du ikke, Lone ? Camilla
God d
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Hey Camilla, Hvor gør man det henne? C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Lone

Post by Lone »

at flytte dem, Camilla
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Céleste: Kig på dine egne indlæg. I højre hjørne står der edit. Tryk der, så kan du rette. Camilla
God d
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Hov glemte Lone.... LONE: Find da lige læsebrillerne frem. Jeg skrev Céleste foran, så er det sgisme da nok hende jeg mente :lol: :idea: Camilla
God d
Post Reply