Pas på kørekortet

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Jeg må jo bryde sammen og tilstå, at jeg ikke har hørt om de nye regler, men det lyder drastisk! :oops:
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Jeg synes det er ok - og jeg har endda fået to fartbøder i den sidste måned! ( for at køre hhv. 6 og 9 km.for stærkt). jeg håber at der ryger nogle kørekort, for der er godtnok mange elendige, fartgale bilister på vejene. Og ved ikke om grænserne for at køre bil er en enkelt øl - men er det, et så er det også ok med mig. Jeg kører nu efter alle fartgrænser - før kunne jeg godt overskride lidt - det er forbi og jeg må indrømme at det alene skyldes bøderne. Så jeg tror på de drastiske midler i denne sammenhæng!!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Nu har jeg læst de nye regler, tak Anne! Jeg synes at det er OK, med de regler. Der er for mange der kører som sindssyge. Jeg har lige fået en fartbøde, og blev ret sur på mig selv. Jeg plejer at overholde fartgrænserne (har ikke råd til bøder! 8) ) men denne gang sad jeg der i mine egne tanker, og kørte bare samme hastighed som den forankørende bilist! Dumt af mig, øv. Nu er jeg 1000 kr. fattigere :(
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Ha! Daisy!! Min lød på 500!!! Men det var også rigeligt!
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

..jeg kørte 63 hvor jeg måtte køre 50, og med usikkerhedsmargin og det hele, blev det til 10 km/t over. Surt, surt og atter SURT. :( Lone, sagde du ikke at du fik TO bøder???? Var det 500 tilsammen??
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Lone

Post by Lone »

Hæ! Næh - det var for den første - den anden har jeg ikke fået endnu ..... Jeg kørte 56 og 59 hvor jeg måtte køre 50. Samme sted, samme tid på dagen ......
User avatar
Godzilla
Posts: 6894
Joined: Fri 18. Nov 2005 00:29

Post by Godzilla »

Lone: Bare vent, den anden bliver også på 500 kr. Så står vi lige 8)
Godzilla....the Donkeymom Image

Don't underestimate the power of denial.
Post Reply