De små ikoner

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
jytteh
Posts: 328
Joined: Fri 18. Nov 2005 08:07

Post by jytteh »

Hold da helt op Lone, en del passer nu meget godt, men ikke lige det med penge (der er da rare at haven men jeg puger dem nu ikke sammen), dem bruger jeg jo hurtigere end Bjarne kan tjene dem, eller p.t. er det Zeus som gør det. :wink: og det er han faktisk temlig god til :?
----...---...--...--...--...--...--...--...--...--...--...--,,,--...--...--...--...---...----
Alting som kan misforst
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Men, Jytte, Zeus er da også en del af din flok :D ´´Selvom rotten ofte er en pengepuger, kan den være meget generøs overfor ´´dem i flokken´´, navnlig venner og familiemedlemmer, der har bevidst deres loyalitet. ´´ :idea: Jeg synes faktisk, der er meget af rotte-beskrivelsen, der passer godt på dig, hvorimod heste-beskrivelsen stort set IKKE passer på mig. Falir for penge - fnis :roll:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Zanne (den Gamle)
Posts: 119
Joined: Sat 31. Dec 2005 10:29

Post by Zanne (den Gamle) »

Tjaa - så blev jeg så klog. Jeg er abe, ildabe endda. Gad vide hvordan sådan en fætter ser du. [i:854f2be776]Apens egenskaper: Du er superintelligent og lærer ting veldig fort, men du mangler utholdenhet og har en tendens til å hoppe fra sted til sted. Den store lykken er å finne noen som forstår deg og som samtidig kan ta del i det du gjør. Du kan bli ganske rik, det gjelder bare å bruke dine evner på en fornuftig måte og å være utholdende. Du er en problemløser og passer til arbeid som krever rask tankegang og visjoner. Som Ape er du det mest livlige tegnet i den kinesiske zodiaken, og du er glad i mennesker og setter pris på tempo og hardkjør. Du er en ekte forretningsmann som vet hva du vil. Uansett hva du måtte finne på, så vil du tjene gode penger. En virkelig kong Midas som gjør alt det du tar i til gull. Som kvinne født i dette tegnet er du svært romantisk og glad i mennesker. Dessverre er du ikke kjent for din trofasthet. Dine foreldre synes du er flink og spennende, men til tider litt slitsom og skaffer dem mange unødige problemer. Du er en utspekulert diplomat som trives godt sammen med dine egne. Det er med andre ord et godt forhold mellom deg og dine søsken. Du vil få mange barn, og du elsker barn. Men problemet er at du ikke alltid får så mye tid til barna dine. De positive egenskapene Fantasirik, omgjengelig, fargerik, snartenkt og svært intelligent og ikke minst ganske humoristisk. De negative egenskapene Egoistisk, slu og selvgod ? noen ganger så slu at du lurer deg selv. Yrker som passer best til Apen Du er så mangesidig at du gjør det godt i nesten alle yrker. Med din intelligens og dine talegaver vil du kunne bli en god skuespiller, politiker, selger, forfatter eller alt som har med mennesker og organisasjonsarbeid å gjøre.[/i:854f2be776]
Post Reply