De små ikoner

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

De små ikoner

Post by CXEC »

Altså dem som viser stjerne tegn og så videre, hvad står de andre for? JEg har selv en hane, eller noget der ligner... Forklaring udbedes. Pfh tak. Céleste
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Hej Céleste Den første er dit stjernetegn, den næste kvinde symbol, den sidste er dit kinesiske stjernetegn. De kommer automatisk på når du taster din fødselsdato Camilla
God d
Camilla...
Posts: 417
Joined: Fri 18. Nov 2005 10:36

Post by Camilla... »

Og jeg er en ged... :oops:
God d
User avatar
CXEC
Posts: 9091
Joined: Mon 21. Nov 2005 14:26

Post by CXEC »

Hahaha, ja okey jeg tænkte nok at det var noget i den stil! :mrgreen: Så jeg er en Hane i kinesiskestjernetegn :?: Hmmmmm.....ja okey. Hvad med Japanske stjernetegn eller bruger de de sammesom Kineserene? C
Venlige tanker

CXEC



"Den som spørger dumt, bliver ofte klogere end den, som tror at vide alt."
-Sokrates
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Nogen gange skal man lige vænne sig til den slags - jeg har aldrig haft et problem med at jeg er Løve - faktisk ER jeg meget løve :D Men slange??? :? Tja - måske.... :) Mvh -Helle
Mvh

-Helle

--------------------------------------------------------------------------------
I can manage without the bare necessities - it's my luxury I cant do without!
Lone

Post by Lone »

Du skulle nødigt klage HHansen- Jeg er .....rotte :cry: :cry: :cry:
User avatar
HHansen
Posts: 6997
Joined: Fri 18. Nov 2005 09:01

Post by HHansen »

Stakkels stakkels LoneSchannon :wink: -klapper dig trøstende på skulderen- Du LIGNER ikke en rotte - det må da være en trøst?? Mvh -Helle
Lone

Post by Lone »

Tak, HHansen - mange tak - du ligner nu lidt en løve - på den gode måde :D [b:97daca3c5d]Rottens egenskaper[/b:97daca3c5d] Du er både livlig og livsglad, svært intelligent og populær er du også. Du elsker livet og har forbausende lett for å få venner, og alle føler seg vel i ditt nærvær. På grunn av din intelligens og menneskekunnskap, blir du ofte betrodd og rådspurt. En ting er ganske sikker, du liker å arbeide hardt og flittig for å nå dine mål. Samtidig er du meget original og slipper aldri opp for gode og spennende idéer. Dessverre hender det at du mangler selvtilliten som må til for å sette dine idéer ut i livet, og dette må du gjøre noe med. Som Rotte er du meget observant og liker å notere ned hendelser som skjer rundt deg. Det er derfor ikke rart at mange store forfattere og journalister er født i dette tegnet. Du liker også arbeid som bringer deg i kontakt med andre mennesker og medier. Du er flink til å se ting fra mange synsvinkler, og i enhver krisesituasjon vil du alltid kunne finne en utvei. Rotten kan også være svært selvopptatt og egoistisk. Du liker å være i oppmerksomhetens sentrum, men du kan dessverre bli temmelig smålig og pedantisk hvis du ikke gjør noe med deg selv. [b:97daca3c5d]Det passer jo det meste - pånær den sidste sætning. Jeg er heller ikke egoistisk - men jeg kan godt være lidt selvoptaget[/b:97daca3c5d] Du har veldig god økonomisk sans, og du er glad i penger. Av og til kan du virke litt gjerrig, for du liker å holde på pengene dine, og særlig innen familien. Ellers liker du å samle på ting, det er sjelden at du kaster ting. For enkelte mennesker som har ?Rottetegnet? i seg, kan det føre til samlemani, og hjemmet ditt ser enten ut som en lagerplass eller et museum. Rotten liker å ta vare på sin egen familie, og du kan være svært sjenerøs mot din partner, barna dine og dine nære venner og slektninger. Og ikke å forglemme, du liker også å bruke masse penger på deg selv! Selvfølgelig er du flink til å snakke, og av og til kan du være lite diskret. Særlig intriger og sladder hører med til ditt daglige liv. En god samtale med mye sladder virker meget oppkvikkende på deg. Videre er du også meget flink til å bruke konfidensielle opplysninger, som du har fått tak i, til egen fordel. Imidlertid er du også dyktig til å gi upartiske råd, og i det store og hele er du så sjarmerende og uimotståelig at de fleste gjerne tilgir deg din lite diskrete måte å være på. [b:97daca3c5d]Tja - jeg passer ikke på pengene og jeg er bestemt ikke nærig- passer, jeg samler IKKE - jeg smider ud. OG jeg hader intriger og sladder - men jeg kan godt bruge det, som der står-[/b:97daca3c5d] Den kvinnelige Rotte er utrolig sjarmerende og utadvendt, du deltar gjerne i en mengde forskjellige aktiviteter. Du er en dyktig vertinne og får mange beundrere. Du setter din egen familie meget høyt og gjør hva du kan for å gjøre det pent og hyggelig i hjemmet. Videre blir du en god støtte for din partner og øvrige medlemmer i familien, og takket være din oppfinnsomhet, vennlighet og utholdenhet vil du finne deg vel til rette i din karrieremessige tilstand også. Selv om du virker utadvendt og omgjengelig, kan du virke litt mystisk og sky, for du liker å ha visse hemmeligheter for deg selv. Du bør absolutt lære deg å spille med åpne kort og kommunisere bedre, også med fremmede mennesker. [b:97daca3c5d]Korrekt :D - pånær et: jeg er ikke nogen hjemme-dekorator[/b:97daca3c5d] De negative egenskapene Beregnende, impulsiv, egoistisk, naiv, manipulerende, overdrevent ambisiøs og grådig. [b:97daca3c5d] Sådan noget vrøvl!! :evil: Jeg er ikke overdrevent ambitiøs - og jeg re bestemt ikke grådig - men resten...... :evil: [/b:97daca3c5d] Yrker som passer til Rotten Skuespiller, journalist, politiker, forfatter og yrker hvor du kan bruke din sjarm og dine medfødte talegaver. Det er ikke så slemt at være en rotte.... :D Ugens tip: jeg skal betale mine regninger - nårh, ja - det var jo det jeg skulle! [url=http://www.start.no/astrologi/2003/01/15-6325.html]Kinesiske fødselstegn[/url]
Post Reply