Min værste løgn

Her kan du snakke om al det, der ikke hører hjemme på de andre fora! Al den snak der plejer at løbe i Rytterstuen - det er her! Intet er forbudt - bare du følger dansk lov.
Post Reply
User avatar
Lone Beck
Posts: 7853
Joined: Thu 17. Nov 2005 15:16

Post by Lone Beck »

Jeg KAN ikke lyve - ikke rigtigt. Jeg siger ikke altid sandheden eller min ærlige mening - idet mindste ikke, hvis jeg når at tænke, før jeg taler :roll: Men stikke en lodret løgn KAN jeg ikke - ikke engang selv om jeg har besluttet mig for at lyve i en bestemt situation og har øvet mig i timevis :( Til gengæld er jeg engang blevet taget i at stjæle. Det var SINDSSYGT pinligt. Jeg glemmer det ALDRIG. Jeg var vel 12-13 år og de andre i klassen kom i hvert frikvarter tilbage fra købmanden og fremviste deres rov. :shock: En dag ville jeg også prøve. Jeg havde verdens sorteste samvittighed, men fik da sneget en pakke tyggegummi i lommen. :oops: Jeg glemmer aldrig købmandens reaktion, da han havde slået min far op i telefonbogen: ´´Din far er politimand?!?!?!?!?´´ :oops: :oops: :oops: Uuuuuh, hvor kunne jeg være krøbet i et musehul. :( Men i det mindste blev jeg kureret for butikstyveri. :idea:
Venlig hilsen
Lone den Anden

Selvfølgelig er det meningen at vi skal spise dyrene - ellers var de jo ikke lavet af kød
Berit
Posts: 146
Joined: Sun 19. Feb 2006 14:54

Post by Berit »

det er pinligt at blive taget i en løgn !! jeg var ret ´´ gammel ´´ da det skete for mig faktisk 18 år. sagen er jo den at jeg har boet sammen med john siden jeg var 16 år, min kære far som jeg iøvrit holder uendeligt meget af kunne bare ikke have tanken om at jeg røg !! så jeg løj, turde ikke fortælle ham at jeg faktisk havde røget siden jeg var 14 år gammel. mine heste havde jeg ude hos mine forældre inddtil for 6 år siden hvor john og jeg købte gården, 1 dag hvor jeg havde været ude at ride ved vandet med d´min nu afdøde hest Trine, kom jeg hjem og satte mig i gården sammen med far som sad og drak en kop kaffe, jeg bukkede mig fremover for at tage mine støvler af og tømme dem for vand, i det samme siger far RYGER DU ? Nej siger jeg forskrækket !!!!! hvad er det så der stikker ud af lommen i din vest......ak ja der sad mine 10 prince til frit skue. jeg fik besked om at skulle jeg ryge ude hos dem, så kunne jeg gå op på vejen og ryge, jeg skulle ihvertfald ikke ryge i deres hus, og så tændte far i øvrit en smøg.... jeg røg dog i huset efter en dag, vi har grint af det mange gange jeg og far*GG* jeg stjal iøvrigt smøger af mine forældre, fra jeg var 14 og indtil at jeg flyttede sammen med john. vh berit
Post Reply